Wolfheart kirjoitti:Mikäs startti tuohon manuaaliin nyt pitäisi mennä?
Minulla on nyt tuossa 23300-AA351 mikä oli autossa kiinni.
Tuo on ilmeisesti korvautunut 23300-AA352 eli senkin pitäisi käydä ilmeisesti suoraan.
Mutta mutta tilasin ebaysta epähuomiossa 23300-AA361 joka on myös twinistä, mutta siinä on tuo tuo ratasosa ~1cm lyhyempi ja 9 hammasta, kun tuossa alkuperäisessä on taas 8 hammasta.
Eli tämän käsityksen mukaan manuaalissa ja automaatissa olisi eri startit.
Autonvaraosat tarjoaa yhtä vaihtoehtoa, mikä mukamas olisi yhteensopiva noiden molempien kanssa, mutta veikkaisin että sekin olisi tuollainen 9 hampainen vaihtoehto.
Noita 23300-AA351 / 23300-AA352 löytyisi jonkun ebay ilmoituksen / jonkun jenkki subaruvaraosa myyjän mukaan
-97vm imprezasta, mutta jotenkin epäilen tuotakin.
https://www.subaruparts.com/oem-parts/s ... 23300aa352
Toisaalta ainakin tuossa kuvassa näyttäisi olevan samanlainen.
https://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-M0T8 ... 2856127635
Ota tästä nyt sitten selvää mikä käy ja mikä ei.
ps. 23300-aa450 on ilmeisesti tbo foresterista 5 vaihteisen manuaalin startti joka kävisi muuten, mutta startin solenoidi ottaa turbon hukkaportin tankoon kiinni.
pps. Jos jollain makaa ylimääräisenä tuollainen startti niin olisin kiinnostunut.
-teme- kirjoitti:Se bilsteinin jousi on lyhyempi kun normi legacyn.
Vähän vajaa 350hp tais vuosia sitten olla eräällä Harisen penkissä jollain 1.4-1.5bar ahdoilla vakio ECUlla missä EcuLabsin softa mitä pystyy säätämään. Itellä oli samalla reissulla kahdella td04 ahtimella 1.2bar ahdoilla 380hp omalla ECUlla.KoneB kirjoitti:Onkohan näitä kukaan rullaillut tolla twin turbo tehdas kokoonpanolla? Itse oon siinä käsityksessä, ettei noista kauheesti saa enempää irti noilla tehtaan kahdella ahtimella jos tehoja haluaa saada. Olis kuitenkin mielenkiintoista tietää ihan konkreettisesti. [emoji106] Se että onko penkittely/ softan tarkistelu rahan ja vaivan väärti on sitten ihan toinen asia, mutta Harisen palvelusta erittäin positiivisia kokemuksia, pariin otteeseen.
mechanix kirjoitti:Vähän vajaa 350hp tais vuosia sitten olla eräällä Harisen penkissä jollain 1.4-1.5bar ahdoilla vakio ECUlla missä EcuLabsin softa mitä pystyy säätämään. Itellä oli samalla reissulla kahdella td04 ahtimella 1.2bar ahdoilla 380hp omalla ECUlla.KoneB kirjoitti:Onkohan näitä kukaan rullaillut tolla twin turbo tehdas kokoonpanolla? Itse oon siinä käsityksessä, ettei noista kauheesti saa enempää irti noilla tehtaan kahdella ahtimella jos tehoja haluaa saada. Olis kuitenkin mielenkiintoista tietää ihan konkreettisesti. Se että onko penkittely/ softan tarkistelu rahan ja vaivan väärti on sitten ihan toinen asia, mutta Harisen palvelusta erittäin positiivisia kokemuksia, pariin otteeseen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa