TbzZ kirjoitti:Kyllä dccd löytyy myös vanhankorisista type-r/ra malleista, lisäksi löytyy myös vanhemmista kuin -05 japanista tuoduista erikoisversioista. Jenkkimiehelle varmaan hakusessa on vasemmalta ajettava vehje? Jos oikealta puolelta ajettava on vaihtoehto niin tuo allekirjoituksen impreza on myynnissä ja reippaasti alle max hintas
vilnu kirjoitti:ps. once you go AWD you never. . .
bass84 kirjoitti:Olisi mahdollisesti vaihtumassa my05 wrx-> my04 sti:hin jossa ei ole dccd ilmeisesti.
Niin onko tuo sti miten paljon parempi ajaa kuin tuo wrx, vaikka kummassakin vetosuhde ilmeisestikin sama 50/50? Wrx:ssä perässä visko ja stissä ainakin takana suretrac ja onko jopa etuperässäkin?
Eli onko kellään kokemusta kummastakin ja miten eroavat toisistaan?
Ainakaan 200:ssa legacyssä ja tuossa my05 wrx:ssä en ole tuosta 50/50 vetosuhteesta oikein tykännyt, kun on niin puskeva ja uppiniskainen käytökseltään esim jyrkissä risteyksissä talvella liukkaalla.eli ei käänny ennen kuin menee hermo ja antaa reilummin kaasua että lähtee peräpää luistamaan sivulle ja näin saa kääntymään paremmin.
Vai onko parempi etsiä auto jossa joko dccd tai sitten ilman sitä ja vetosuhde 35/65?
bass84 kirjoitti:Ainakaan 200:ssa legacyssä ja tuossa my05 wrx:ssä en ole tuosta 50/50 vetosuhteesta oikein tykännyt, kun on niin puskeva ja uppiniskainen käytökseltään esim jyrkissä risteyksissä talvella liukkaalla.eli ei käänny ennen kuin menee hermo ja antaa reilummin kaasua että lähtee peräpää luistamaan sivulle ja näin saa kääntymään paremmin.
Vai onko parempi etsiä auto jossa joko dccd tai sitten ilman sitä ja vetosuhde 35/65?
Ant kirjoitti:bass84 kirjoitti:Ainakaan 200:ssa legacyssä ja tuossa my05 wrx:ssä en ole tuosta 50/50 vetosuhteesta oikein tykännyt, kun on niin puskeva ja uppiniskainen käytökseltään esim jyrkissä risteyksissä talvella liukkaalla.eli ei käänny ennen kuin menee hermo ja antaa reilummin kaasua että lähtee peräpää luistamaan sivulle ja näin saa kääntymään paremmin.
Vai onko parempi etsiä auto jossa joko dccd tai sitten ilman sitä ja vetosuhde 35/65?
Tuohon puskevaan käytökseen on mielestäni myös muita lääkkeitä. GT Imprezasta sai ainakin ihan erilaisen käytökseltään jäykemmällä takavakaajalla ja paremmalla alustalla (vain korkeussäätö).
nemola kirjoitti:Itsellä ei kokemusta, mutta tässä keskustelussa ei taida olla kommentoitu DCCD:n automaattiasetuksen toimintaa ja muistaakseni vanhalla foorumilla siitä esitettiin kriittisiäkin kommentteja. Anyone?
TwisterMa kirjoitti:Mä varastan topikkia sen verran, että kannattaako tuollainen 200tkm ajettu 03-05 STI jättää myyjän huoleksi josta ei ole tietoa onko konetta avattu koskaan?
Jampsu kirjoitti:Joo, saahan sitä parannettu mut samaa ne tekee sillä dccd varustetulla ei sitä 50:50 saa mitenkään sen veroisek ku sillä et avaa lukkoa mielensä mukaan. Varsinkin talvella käytöksessä on mieletön ero. 50:50 on sellanen aika ronskisti ajettava jos meinaa mennä kovaa.
TwisterMa kirjoitti:Mä varastan topikkia sen verran, että kannattaako tuollainen 200tkm ajettu 03-05 STI jättää myyjän huoleksi josta ei ole tietoa onko konetta avattu koskaan?
Kylhän mulla räikät pyörii, mut töissä saa siitä melkeinpä tarpeekseni. Olis kiva muutakin harrastaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa