andrei kirjoitti:Ai niissä on kaksi nappia, noniin..
Kuvia yritin katsella, mutta ei löytynyt näemmä sitä oikeaa.
Onkohan tuolla Wrx:n kontissa korvallisia säiliölle?
Yksi mahdollisuus olisi kyhätä säiliö tuohon taka poikkitukeen.
Jampsu kirjoitti:andrei kirjoitti:Ai niissä on kaksi nappia, noniin..
Kuvia yritin katsella, mutta ei löytynyt näemmä sitä oikeaa.
Onkohan tuolla Wrx:n kontissa korvallisia säiliölle?
Yksi mahdollisuus olisi kyhätä säiliö tuohon taka poikkitukeen.
Joku euromallin omistaja vois kertoo tarkemmin miten säiliö on niissä...
Jdm sti mallissa se on konehuoneessa 3.5L ja spec c:ssä on sit kontissa 12L säiliö takapenkin raudoissa
JMTN kirjoitti:Jampsu kirjoitti:andrei kirjoitti:Ai niissä on kaksi nappia, noniin..
Kuvia yritin katsella, mutta ei löytynyt näemmä sitä oikeaa.
Onkohan tuolla Wrx:n kontissa korvallisia säiliölle?
Yksi mahdollisuus olisi kyhätä säiliö tuohon taka poikkitukeen.
Joku euromallin omistaja vois kertoo tarkemmin miten säiliö on niissä...
Jdm sti mallissa se on konehuoneessa 3.5L ja spec c:ssä on sit kontissa 12L säiliö takapenkin raudoissa
4L säiliö oikealla puolella takakontissa, pyöränkotelon ja takavalon välissä. Verhouksien alla tietty.
SammyG kirjoitti:Vesi/metanoliruutta vaan imusarjaan, niin alkaa lämmöt tippuun ja on todistetusti kovempi juttu kuin pissapoika kuulerin päälle.
Displaced kirjoitti:Yli 350 eurooa rahteineen kuitenkin icpstä...
2,5l kuullostaa omaan korvaan suht pieneltä jos rata ajoakin miettii, mutt on vaan spekulointia.
andrei kirjoitti:Häätynee laittaa bybassin letkun väliin, siitä on kyllä jo haaroitettu elektroniselle ahtopainemittarille yksi letku.
Tuskin haittaa vaikka vielä ottaa painekytkimellekkin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa