AndyLove kirjoitti:Anteeksi, en tiedä missä tälläsiä yleisluontoisia kysymyksiä voisi esittää, mutta kova haave olisi joku päivä omistaa otsikon mukaisen Subarun ja kun en autoista enkä tekniikasta tiedä yleistietoa enempiä yksityiskohtia, niin heräsi monta kysymystä näiden myynti-ilmoituksia selaillessa.
Anteeksi ei tarvii pyytää, foorumit on tätä varten
2.0 vai 2.5?
Vakiona molemmat lienee oikein bueno!
Parissakin ilmoituksessa oli teksti "tämä on varmempi toiminen 2.0 litrainen kone ilman 2.5 litraisen ongelmia" tai "vahvempitekoinen 2 litrainen kone", eli onko tuossa 2,5 litraisessa oikeasti jotain huolestuttavia (=kalliiksi tulevia!?) tekniikkaongelmia? Kumpaa te suosittelette?
Jos virität on 2,5 "heikompi" esim. kansien kirraaminen momenttiin vääntää lohkoa tai vast. ja tästä ongelmat kertaantuvat [/i]
Muutamissa on maininta "DCCD Aktiivisesti säädettävä keskilukko", mitä tämä tarkoittaa?
[i]Säädettä keskilukko, taka/etu akselille voimaa lisää/pois. . . vaikuttaa ajettavuuteen, leikkimiseen, ohjautuvuuteen jne.
http://www.clubwrx.net/forums/sti-trans ... ained.html
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1281101
Itseä viehättää ulkonäöllisesti enemmän tämä vanhempi malli:
http://www.nettiauto.com/subaru/wrx-sti/7399477#
Onko tässä ja uudessa mallissa minkälaisia käytännön eroja? Tuo tuosta seuraavan mallin ulkonäkö ei oikein itseä viehätä. Linkin autosta vielä lisäkysymys, millähän tuosta on saatu 400 hv kun kaikki muut 2.5 on perustaen sen 280 hv vaikka olisikin tuo Petter Sohlberg Edition? Ja kannattaako tuota edes harkita?
Aivan nätiltä vaikuttaa, ko. yksilöstä ei tosin mitään tietoa, mutta em. syistä kannattaa varmistua mitä oikeasti on koneelle tehty? jos vakio kamoilla kaivettu tuo 400hv. lienee hieman arvelluttava. Jos kuitenkin järjellä ja hyvillä osilla rakennettu, lienee oikein soiva peli
Ja loppuun vielä kysymys, onko näillä oikeasti jotain eroa, vai eikö ihmiset vaan osaa kun näitä WRX:iä löytyy WRX STi mallin alta, Imprezan alta ja taisi löytyä muutama muukin vielä pelkillä Subaru ja vähintään 2.5 litraisten koneiden kriteereillä?
STI on eri auto, varsinkin uudemmissa on huimasti eroja. . . Wanhoissa vähemmän mutta sielläkin eroja on niin että suositaan tuota STI.tä nyt vaan
Anteeksi tyhmistä ja tietämättömistä kysymyksistä ja jos tuli väärään osioon - arvostan apua ja sivistämistäni.
vilnu kirjoitti:AndyLove kirjoitti:Ja loppuun vielä kysymys, onko näillä oikeasti jotain eroa, vai eikö ihmiset vaan osaa kun näitä WRX:iä löytyy WRX STi mallin alta, Imprezan alta ja taisi löytyä muutama muukin vielä pelkillä Subaru ja vähintään 2.5 litraisten koneiden kriteereillä?
STI on eri auto, varsinkin uudemmissa on huimasti eroja. . . Wanhoissa vähemmän mutta sielläkin eroja on niin että suositaan tuota STI.tä nyt vaan
ximmo kirjoitti:vilnu kirjoitti:AndyLove kirjoitti:Ja loppuun vielä kysymys, onko näillä oikeasti jotain eroa, vai eikö ihmiset vaan osaa kun näitä WRX:iä löytyy WRX STi mallin alta, Imprezan alta ja taisi löytyä muutama muukin vielä pelkillä Subaru ja vähintään 2.5 litraisten koneiden kriteereillä?
STI on eri auto, varsinkin uudemmissa on huimasti eroja. . . Wanhoissa vähemmän mutta sielläkin eroja on niin että suositaan tuota STI.tä nyt vaan
Vastaus tuokin, mutta eri kysymykseen.
Käsittääkseni kysyjä tarkoitti sitä, että mitä eroa näillä on, kun Nettiautoon jengi on laittanut ilmoituksia vähän vaihtelevasti: osa hänen etsimistään Imprezoista löytyy hakemalla (kuten kuuluukin) Imprezaa, mutta näemmä osa on laittanut vanhatkin Impreza WRX STi:nsä Nettiautoon ei Imprezana ollenkaan vaan WRX STi -mallisena. Se käsittääkseni tarkoittaa kylläkin ns. aikuisten oikeasti vain viimeisimpiä malleja: http://www.subaru.fi/models/wrx-sti/
Oma vastaukseni: ihmiset eivät vaan osaa käyttää Nettiautoa.
Samu kirjoitti:Olenko väärässä vai eikö täälläkin ollut triidi jossa selitetään eri asioita, mm. 2.0 vs 2.5 ja DCCD ym. Surffin kännykällä joten ei pysty etsimään, mutta muistelen näin.
AndyLove kirjoitti:Emäntä yrittää nyt torpata mun unelmia perheenlisäyksen takia. Voisiko joku kertoa oman tarinansa miten elämä on onnistunut ihan hyvin lapsen JA WRX STI:n kanssa... Vai onnistuuko se?
Subio kirjoitti:AndyLove kirjoitti:Emäntä yrittää nyt torpata mun unelmia perheenlisäyksen takia. Voisiko joku kertoa oman tarinansa miten elämä on onnistunut ihan hyvin lapsen JA WRX STI:n kanssa... Vai onnistuuko se?
Hyvin se onnistuu Tuon oman uutena ostin ja -07 syntyi poika. Yhdistelmävaunut sopii komeesti takaluukkuun, kun ostaa vaunut jotka sinne sopii,,testaa vaan liikkeen pihassa vaihtoehtoja. Turvaistuin sopii hyvin sisään. Mitäs muuta siinä tarvitaan. Perheautona toi tais toimia neljä vuotta, ennenkuin ostettiin toinen auto talouteen. Ei siis ongelmia
AndyLove kirjoitti:Emäntä yrittää nyt torpata mun unelmia perheenlisäyksen takia. Voisiko joku kertoa oman tarinansa miten elämä on onnistunut ihan hyvin lapsen JA WRX STI:n kanssa... Vai onnistuuko se?
AndyLove kirjoitti:Emäntä yrittää nyt torpata mun unelmia perheenlisäyksen takia. Voisiko joku kertoa oman tarinansa miten elämä on onnistunut ihan hyvin lapsen JA WRX STI:n kanssa... Vai onnistuuko se?
AndyLove kirjoitti:Emäntä yrittää nyt torpata mun unelmia perheenlisäyksen takia. Voisiko joku kertoa oman tarinansa miten elämä on onnistunut ihan hyvin lapsen JA WRX STI:n kanssa... Vai onnistuuko se?
Subio kirjoitti:Hyvin sinne vaunut mahtuu takakonttiin niinkuin aiemmin kirjoitin. Ihan normaali kokoiset Hartanin yhdistelmävaunut meillä on ja hyvin mahtuu. Ei tarvi purkaa
ximmo kirjoitti:Tomcat, onko kohta jokin Fore myynnissä?
SixStars kirjoitti:^ sulla on vaan väärät vaunut
- ekan muksun aikaan kun oli ilo ajella hetken hawkeye-Impulla ( sedan ), niin ihan kasaan laittamalla mahtu rattaat kyytiin ( ihan semmoset 'oikeet', ei mitkään ÖgyLjungat kuitenkaan )
- tosin toi haukansilmä oli se 1.5R, että piti ne rattaat jättää kotio sen takia ku ei se jaksanu enää kulkea koko auto
Ant kirjoitti:Ei se ihan nautinto ole sovitella rattaita tonne STi:n konttiin, mutta ainakin muutamia malleja sinne menee (renkaat irti). Kertokaas muuten miksi h****tissä STi:ssä (-05) ei ole taittuvia takapenkkejä? Onko joku korin jäykistykseen ym. liittyvä käytännön pila? Impreza GT:ssä meni kätevästi 60/40 auki.
Tomcat kirjoitti:ximmo kirjoitti:Tomcat, onko kohta jokin Fore myynnissä?
No katotaan, eihän noita ole vasta kun 5kpl
Kaksi viimestä on super siistejä ja vähän harvinaisempia MY01 STi 2 versioita. Esim sisusta on kauttaaltaan musta kun foressa normaalisti musta/harmaa. Nyt pitäis löytää vielä yksi hyvä elintenluovuttaja ohjauksen vaihtoon, tosiseen jo löytyi oikein mainio versio ihan naapurista. Että kyllä syksyks savottaa riittää ja tarkoitus olis tehdä peleistä uutta vastaavia...revitään osiks ja kasataan uudelleen ajatuksella.
jtuomain kirjoitti:Vissiin jotkin tuollaiset tuet siellä on:
jtuomain kirjoitti:Vissiin jotkin tuollaiset tuet siellä on:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa