HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
rolle1986
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Maalis 2015, 20:18
Paikkakunta: Hyvinkää

IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja rolle1986 » 07 Loka 2015, 07:42

Eli neuvoja kaipaisin 00 vuoden gt imprezan puskemiseen :banghead: . kaiken mailman tipsit käy millä sitä vois ees vähän vähentää :dontknow:

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja Qulle » 07 Loka 2015, 08:36

Isot pojat sanoo että puskeminen on woiman puutetta. Tarkoitatkoa että puskee pitävällä alustalla vai liukkaalla... tai kummallakin?
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93

Avatar
Shakal
Viestit: 357
Liittynyt: 18 Heinä 2015, 00:52
Paikkakunta: Lieto

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja Shakal » 07 Loka 2015, 08:51

Aloita vaikka järeämmällä takavajaakalla.

Siihen päälle yksi kappale voimaa.
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja Tomcat » 07 Loka 2015, 09:05

Jos assulla puskee niin camperia lisää eteen, vakio pulteilla tulee max 1.3 about. Viskokeskilukolla saa aika paljon ajaa painosiirtymällä noita, muuten menee aliohjautuvasti.
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

rolle1986
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Maalis 2015, 20:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja rolle1986 » 07 Loka 2015, 10:22

Qulle kirjoitti:Isot pojat sanoo että puskeminen on woiman puutetta. Tarkoitatkoa että puskee pitävällä alustalla vai liukkaalla... tai kummallakin?


märällä assulla esim. ei tartte kauheen lujaa mutkaan tulla niin puskeminen on aika häiritsevääkin jo..renkaissa hyvin pintaa.

tuosta camper hommasta oon jtn lukenu netistä. mutta voiko niitä mennä säätelee itse. vai jossain liikkeessä?

rolle1986
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Maalis 2015, 20:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja rolle1986 » 07 Loka 2015, 10:27

minkälainen takavakaaja tonne ois hyvä? jos joku on niitä vaihdellu...

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja Qulle » 07 Loka 2015, 10:29

No parempi ehkä liikkeessä koska aurauskulma muuttuu samalla (ainakin jos merkittävästi lisää camperia)
Keskiviscon kunto tietty vaikuttaa myös eli jos se on loppu niin ei ole 50/50 vetosuhteella. Saattaa käyttäytyä miten sattuu. Ja kuten Tomppa mainitsi, aika rajusti näitä pitää ajaa eli kunnon heitolla ja sit lappua lattiaan
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93

rolle1986
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Maalis 2015, 20:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja rolle1986 » 07 Loka 2015, 10:40

Nonii.

Kiitoksia vastauksista!
eli lähen camperin säädöllä ja järeemmällä takavakaajalla sit liikenteesee. ja tietysti sitä kaasuu sit reippaamin sinne mutkaan vastaheittoo unohtamatta :driving:

nemola
Jäsen
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 10:25

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja nemola » 07 Loka 2015, 10:51

Kannattaa sitten maltillisesti kokeilemalla paksuntaa sitä takavakaajaa, vaikkapa säädettävällä vakaajalla ja sillä löysimmästä päästä säätöpykälä kerrallaan ja kokeillla ns. ääritilannekäyttäytymistä suljetulla alueella, ettei tule liikaa yliohjaava. Anti lift kitillä eli eteen alatukivarsien koritakakiinnikkeet vaihtamalla voi saada lisää casteria ja sen mukana lisää dynaamista camberia, jos camberin vakio säätövara ei riitä eikä halua lisätä sitä muilla keinoilla. Talviajoon mielestäni ei tarvitse tuunata mitään.
Impreza GT SPW MY98
There is no showtime like snowtime.

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja Tomcat » 07 Loka 2015, 17:18

viewtopic.php?f=22&t=2075

Tuosta vois vaikka aloittaa :thumbsup: :lol:
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

MSJD
Viestit: 87
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 23:23

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja MSJD » 07 Loka 2015, 18:31

ALK auttaa kyllä paljon puskemiseen. Vanha impreza lopetti puskemisen kokonaan normi ajossa ja välillä jopa tarjosi perää sivulle märällä. Uus impreza DCCD lootalla taas tarjoaa aina perää sivulle jos vähänkin märkää.
Subaru Impreza Type R STI V3

rolle1986
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Maalis 2015, 20:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja rolle1986 » 09 Loka 2015, 20:17

nyt on vaihdettu Whitelinen 24mm takavakaaja! ja auton käytös muuttui aivan täysin! iso kiitos Tomcatille kaupoista :) :banana:

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: IMPREZA GT TURBON PUSKEMIEN

ViestiKirjoittaja Tomcat » 09 Loka 2015, 21:05

rolle1986 kirjoitti:nyt on vaihdettu Whitelinen 24mm takavakaaja! ja auton käytös muuttui aivan täysin! iso kiitos Tomcatille kaupoista :) :banana:


:thumbsup: :thumbsup:
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa