Displaced kirjoitti:1) Jos käytettyyn lohkoon laitettu 92mm boorin männät niin kuullostaa huonolta.
Mitkä H profiilin veivit?
Tenox kirjoitti:OK, kiitos. Näkeekö tarran konehuoneesta vai auton alapuolelta?
Täytyy nyt sitten vaan luottaa tuohon koneen tehneeseen pajaan, että on OK... Kuten totesin, niin ainakin moottori toimii erittäin hyvin. Vai huomaako tuollaista ajossa tai moottorin käynnissä mitenkään?
Edit: Pistin mielenkiinnosta kyselyä Japan Motorsille noista männistä. Voi toki olla etteivät muista enää koko autoa kun rempasta on jo reilu vuosi aikaa. Öljyä tuo ei vaikuttaisi syövän, mutta olen ajanut vasta reilut 2tkm sillä.
Qulle kirjoitti:Jos kaikki tuntuu pelaavan ok, ei syö nesteitä (paitsi gasoa ja kusipojan nestettä) niin ei muuta kuin kovaa ajoa. Muistaa ajaa lämpimäksi ennen kuin alkaa kenkimään... tähän tietty öljylämpömittari olis omiaan koska jäähdytysnesteen lämpötila nousee näissä heti mutta ölpät kestää pakkasella lämmetä pitkään.
Tenox kirjoitti:2.) Ilmastointi ei toimi. Onko näissä kompurassa jotain shimmilevyjä, joita vaihtamalla voisi saada kuntoon? Toki voi olla vika jossain muuallakin kuin kompurassa, mutta se ei ainakaan käynnisty.
Tenox kirjoitti:3.) Onko ko. automalli herkkä pyöränkulmien suhteen - siis kuluttaako helposti renkaat keturoilleen jos on kulmat pielessä?
Tenox kirjoitti:Pitää keväällä käyttää ilmastointitsekkauksessa ja kulmien säädössä varmuuden vuoksi. Teen tässä jossain kohtaa koostetta noista kysymyksistäni, osaan onkin jo vastaus tullut, kiitos niistä (mm. vaihteistoasiat on selvät, poislukien tuota ykkösen kytkettävyyttä)...
STI kirjoitti:Suosittelen säädättää kulmat heti koska niiden säätö maksaa sen 100e mutta renkaat sitten huomattavasti enemmän jos kulmat on väärin ja renkaat kuluu piloille..
Yksi uusi kysymys on tullut mieleen. Tuossa mun autossa jos ajaa rauhallisesti on OK tai jos ajaa oikein kunnolla repien on OK, mutta jos etenee ripeästi, niin vaihtaessa isompaa usein ikään kuin kaasu jää päälle hetkeksi liian pitkään. Eli kierrokset ei laskekaan heti alas kun kaasupolkimelta nostaa jalan. Tämän voi tietty välttää odottamalla pienen hetken ennen kuin laittaa kytkimen pohjaan, mutta onko tämä ominaisuus vai vika ja jos vika onko korjattavissa? Voisiko liittyä tuohon moottorinohjauksen säätämiseen 1,3bar paineille, kun niitä nyt on kuitenkin vain se 0,7bar?
Qulle kirjoitti:Jep, ykköstä ei periaatteessa saa vauhdissa päälle paitti tosiaan välikaasulla
2.) Ilmastointi ei toimi. Onko näissä kompurassa jotain shimmilevyjä, joita vaihtamalla voisi saada kuntoon? Toki voi olla vika jossain muuallakin kuin kompurassa, mutta se ei ainakaan käynnisty.
Qulle kirjoitti:Kyllähän kone pitäisi irrota ilman ilmastoinnin paineiden purkua, en tosin ole itse koittanut.
3.) Onko ko. automalli herkkä pyöränkulmien suhteen - siis kuluttaako helposti renkaat keturoilleen jos on kulmat pielessä?
Mielestäni kuitenkin nostaa ahtoja tasaisesti kierrosten mukana niin, että 0,7 ja kierroslukimittarin punaraja tulevat suht samaan aikaan.
Tenox kirjoitti:Samalla autoon voisi toki asennella sen osan jolla ahtoja pystyy säätämään. Olikos se sitten Bleed valve vai mikä, jatkoa ajatellen.
Tenox kirjoitti:Missäköhän hinnoissa noi säädätykset pyörii?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa