Görand kirjoitti:Morjens! En pikaisella etsinnällä löytänyt vastausta kysymykseen. Eli tuli tuon imprezan mukana tuommoinen rosteri putkisto, putkistossa on kaksi jotain pienempää ihme vaimenninta ja perä pönttö. Mielessä ollut jos toisen tuollaisen pienemmän vaimentimen paikalle hitsaisin tuommoisen race katalysaattorin, mutta mikä kennoinen se pitäisi oikeen olla että saisi leimasta läpi, 100 vai 200 kennoinen?
Görand kirjoitti:Ja vielä että mitä veikkaatte, kuinka kovat äänet tuommoisesta rst-putkistosta tulee kun vain yksi peräpönttö-pienempi vaimennin-ja katti, mahtaako konttorilla tulla niistä sanomista?
Görand kirjoitti:Jees hyvä kiitokset teille! Vähän noi äänet jänskättää, yhdellä pöntöllä ja yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella ja katti tietenki jonku verran vaimentaa.
Winchester kirjoitti:Jos/kun ei ole orkkiskatti ja katsuri on tiukka, niin ei kelpaa FIA-hyväksyntä, vaikka päästöt olisi mitkä. Pitää olla E-hyväksytty, esim. tämmönen Suomituote:
http://www.martelius.com/verkkokauppa/f ... a/pK85260/
Itse katsastin tuommosella eilen ilman ongelmia. Katin lämpeäminen tosin kesti hetken, kun on FIA-racekatti sen edessä, mutta on siksi myös hiljainen. Ostin Marteliukselta katin valmiiksi 3" lähdöille modattuna, niin sai suoraan paikalleen. Se kestää päälle 300hp, joten luulisi riittävän.
Jampsu kirjoitti:Tilannehan ois aivan eri jos olis jdm malli ei tarviis pelleillä katin e merkkien kanssa.
Tyyppihyväksyntä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa