Mahtaako poistaa sen ominaisen tehostimen vollotuksen? Pistin omaan legaan nuo atf shc öljyt eikä ääni muuttunu mihinkään. Redline on koittamatta vielä...Jampsu kirjoitti:Redlinen ohjaustehostin öljy on myös hyväks havaittu
ikilika kirjoitti:Mahtaako poistaa sen ominaisen tehostimen vollotuksen? Pistin omaan legaan nuo atf shc öljyt eikä ääni muuttunu mihinkään. Redline on koittamatta vielä...Jampsu kirjoitti:Redlinen ohjaustehostin öljy on myös hyväks havaittu
ikilika kirjoitti:Mahtaako poistaa sen ominaisen tehostimen vollotuksen? Pistin omaan legaan nuo atf shc öljyt eikä ääni muuttunu mihinkään. Redline on koittamatta vielä...Jampsu kirjoitti:Redlinen ohjaustehostin öljy on myös hyväks havaittu
ikilika kirjoitti:Mahtaako poistaa sen ominaisen tehostimen vollotuksen? Pistin omaan legaan nuo atf shc öljyt eikä ääni muuttunu mihinkään. Redline on koittamatta vielä...
Laaban kirjoitti:Huuhtelemalla kun ne nesteet vaihdat, niin tunnissahan siitä selviää. Keulaa ylös, paluuletku irti, hihna irti jne. Tänään just ittelle vaihdettiin huuhtelemalla ja oli helppo homma.
Muistin öljyn väärin, piti käydä tallissa tarkistamassa. Se on mobil synthetic atf, dexron 3. Vaihdoin tuon O-renkaanki kokeeksi, ei vaikutusta. Pahin huuto on siinä 1500kierroksen nurkilla kun kääntää. Öljyä on, lisäsin vähän yli ylärajan. Rvs on pyöriny mukana melkein öljynvaihdosta lähtien. Kiristin vähän remmiä, olettasin et aamuset tökkimiset johtu löysästä remmistä.3AHG kirjoitti:Onhan oikeat luokitukset öljyssä? Äkkiseltään mobil shc on dexron2 ja ainakin foressa pitää olla dexron3. Vaihdat öljyt ja kokeile vaikka rvs heittää sekaan. Käsittääkseni kallis alkaa pumppua uusimaan niin kannattaa kokeilla kaikki temput...
Qulle kirjoitti:Morjensta, -05 Outback huusi tänään ihan raivona kun kovassa pakkasessa silpasin tulille. Ääni tulee ohjaustehostimen pumpusta mutta työpaikan pihaan päästessä ääni oli aika pitkälti hävinnyt (18km).
Kattelin nopsaan noita vaihtovideoita, mikä olis nyt se siistein tapa tehdä? Yhdessä videossa käänneltiin vaan rattia laidasta laitaan auto sammuksissa pumppuun koskematta - ilmrisesti paluuletku oli irti ja uutta nestettä säiliöön aina kun pinta laski. Onko tämä oikeasti toimiva tapa vai pitäiskös jollain tapaa sitä pumppuakin pyörittää?
Jos ko. tavalla teen, minkä verran menee nestettä ja mikä olis vaikka Motonetista ostettuna huokein mutta riittävän hyvä aine?
Mietteitä otetaan kiitollisena vastaan ja korjatkaa jos olen ihan hukassa tämän ajatuksen kanssa - mielellään tuon nyt aika pian tekis ennen kuin hajoaa jotain (jos ei oo jo hajonnu).
Miro_T kirjoitti:Qulle kirjoitti:Morjensta, -05 Outback huusi tänään ihan raivona kun kovassa pakkasessa silpasin tulille. Ääni tulee ohjaustehostimen pumpusta mutta työpaikan pihaan päästessä ääni oli aika pitkälti hävinnyt (18km).
Kattelin nopsaan noita vaihtovideoita, mikä olis nyt se siistein tapa tehdä? Yhdessä videossa käänneltiin vaan rattia laidasta laitaan auto sammuksissa pumppuun koskematta - ilmrisesti paluuletku oli irti ja uutta nestettä säiliöön aina kun pinta laski. Onko tämä oikeasti toimiva tapa vai pitäiskös jollain tapaa sitä pumppuakin pyörittää?
Jos ko. tavalla teen, minkä verran menee nestettä ja mikä olis vaikka Motonetista ostettuna huokein mutta riittävän hyvä aine?
Mietteitä otetaan kiitollisena vastaan ja korjatkaa jos olen ihan hukassa tämän ajatuksen kanssa - mielellään tuon nyt aika pian tekis ennen kuin hajoaa jotain (jos ei oo jo hajonnu).
En nyt vaihto-ohjeita osaa sen kummemmin antaa muutakuin mitä Youtubesta löytyy, mutta kannattaa varmaan vaihtaa samalla se pumpun ja säiliön välisen imuletkun o-rengas sieltä pumpulta sekä mahdollisesti se itse imuletku jos on kovettunut. Osanumerot noihin löytyy opposedforcesta.
O-renkaan vaihto: https://www.youtube.com/watch?v=wCcLYDXDmJo
Imuletkun vaihto: https://www.youtube.com/watch?v=qEaCifpJDU8
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa