HegeHege kirjoitti:Onkohan tuossa flektille oma anturinsa?
mechanix kirjoitti:Ootko kokeillu pistää virtoja päälle-pois kolme neljä kertaa ennen starttausta?
Sent from my SM-A710F using Tapatalk
markusm kirjoitti:ostin uuden anturin muistaakseni motonetistä.
ei välähtele ce-valot ei. ei vaikka liittimet yhdistelisi niin tule koodia.
markusm kirjoitti:asia etenee rivakasti, nyt oli aikaa ja ehdin tarkistella juttua, tähän asti pitänyt aina lämmityksessä, tai konstaillut härnäämällä käyntiin, hätätilan varalle purkki pilottia mukana.
no nyt avasin mittariston. ja oli poistettu check engine poltin, asetin uuden tilalle, ja antoi sitten elr piuhat yhdistettynä vikakoodeja jota videoin.
mielestäni tuli 21 22 12. jos menevät samoin kuin mitsubishissä meni välähdys tekniikka. pitkiä lyhyitä välähdyksiä.
markusm kirjoitti:kaksi napaisen. mihinkä päättelinkin käyttäytymisen johtavan. koska mittaristo näytti/nyttää loogisesti, mutta flekti alkoi huutamaan heti alussa, niin ei ollut mitään syytä vaihtaa mittaristolle olevaa.
ei auttanut.
havainnoin myös tuossa että kun vaihtelin ehyeksi chek enginevalon, tai siis polttimon ylipäätään paikalle, niin parkit palaa, eikä sammu ollenkaan. ei valokatkaisimesta, eikä vaikka virrat oi poijes ja avain. valojen sulakkeen poistamalla sammui. ja siitä jatkan taas huomenna pohdintaani.
ottaakko vain valo poijes uudestaan, ja jatkaa kuten tähänkin asti. pian se kesäkin sieltä tulee, ja jos ei ole riittävän lämmin eikä saa lämmitykseen niin pamauttaa tulille jollain suihkeaineella. eipä se ole kuin aamun ensistartti mikä on kriittinen.
markusm kirjoitti:joo, epänormaalista 15 starttikerran käynnistyksestä varmaan ilmaantuu 12.
22 nakutus koodi voi tulla myös siitä että se lähtee laihalla käyntiin, kun kones luulee olevansa kuuma. ja sitten lyödään välillä pilottia kylmäkäynnistyksen kaveriksi.
lämpötila anteron johto meneekivasti johtosarjaan, kadoten pellien uumeniin. johtosarja tulee kivasti ja vaurioitumattoman näköisenä jalkatilaan yhtyen ecuun. liekö katkos jossain välillä. jokin syyhän sillekkin on että check engine valo on aikanaan otettu pois. asia voi olla jossain syvällä. parenpi kun unohtaa.
markusm kirjoitti:asia etenee rivakasti, nyt oli aikaa ja ehdin tarkistella juttua, tähän asti pitänyt aina lämmityksessä, tai konstaillut härnäämällä käyntiin, hätätilan varalle purkki pilottia mukana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa