ViestiKirjoittaja faillite » 30 Kesä 2016, 23:34
Totta, map osaa likaantua.
Tuo ilmastoinnin mahdollinen vaikutus on mielenkiintoinen ajatus. 2010 legacy ainakin on ajoittain melkoinen laite ruuhkassa ajaessa. Ilmastointi kytkee päälle ja pois vähän väliä, flektit samassa tahdissa. Kiinteätilavuuksinen kompressori, kuuluisi verkon painoksi tai vähintään tekniikan museoon. Se kuuluisa kytkin, liian pitkä 1. vaihde, ilmeisestikin liian löysä vauhtipyörä, hiukkaspolton yritystä lisäksi. Lapsi takapenkillä kyseenalaistaa isän ajotaidot, kun auto nykii kehä I:n jonossa kuin Taunus kylmänä ilman ryyppyä. Siis ihan ajaessa tasakaasulla 1. vaihde silmässä. Toivottavasti ovat kehittäneet moottorin softaa uudempiin moottoreihin. Eikä tarvitse ihmetellä, miksi laturin vapaakytkimet ja hihnankiristimet kuluvat vaihtokuntoon 100 tkm mittarissa.
Eli pienen pohtimisen jälkeen en hämmästyisi, vaikka tietyissä olosuhteissa koneen väännön kadotessa saattaisi käydä kuten Hazardin autolle. Jotain teknistä ongelmaa pitänee kuitenkin olla. Paljonko on autosi vauhtipyörällä/kytkimellä kilsoja takana?
Legacy 2010 stw diesel