HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Japan motorssin moottorit

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
nall3
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Helmi 2016, 07:15

Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja nall3 » 18 Touko 2017, 20:01

Minkälaisia kokemuksia kyseisen firman moottoreista on foorumilaisilla?

Itselle jäi aika p***a maku suuhun takuun suhteen mitä mainostavat.
Useimmat tuomamme moottorit ovat kuntotestattuja ja annamme normaalikoneille 3:kk:n vaihtotakuun.


Moottori mikä minulle tuli löytyykin kuntotestattujen moottoreiden listalta. Linkki kuntotestatuista ainakin ohjaa moottoriin mikä on tällä hetkellä omassa autossa paikallaan ja imusarjassa sinisellä tussilla kirjotetut malli ja muut merkinnät täsmää minun auton moottoriin sekä teippaukset millä suojattu roskien pääseminen koneeseen on myös videolla tallessa.
Varmuudenvuoksi oon kopsannu heidän sivut ja videot ottanu että nyt ei pystytä sit enempää kieroilemaan.

Puhelimessa juttelimme moottorista ja sanoi noin 60tkm ajetuksi.
Itse otin vielä puheeksi että jakopäähän näihin pitää tehdä niin tämä kuulemma pitää tehdä ja asia jäi siihen.
Itsellä oli tarkotus että heitän koneen keulille ja testaan että se toimii koska pientä varotuksen sanaa oli tämän firman moottoreista ja sitten ajan Rantakareelle mikä saa tehdä jakopään kun siihen tulee sitten takuu ja varmasti kunnolla tehtynä.

Kone keulille ja uudet öljyt/suodattimet vaihtoon ja auto käyntiin. Kävi todella nätisti ja laakeritkaan ei kilkattanu eli voittaja fiilis päällä että ehjän koneen sain.

Ajoin reilun sata kilsaa nätisti ja sitten loppui kaasuun vastaaminen.
Tienposkessa ihmettelin että mikä nyt? Koitin startata ja kuulosti samalta kun ei olisi tulppia paikoillaan. Vitutus oli suuri ja hinurilla auto kotiin.
Avasin jakopään ja huomasin että jakohihnan ylihyppysuojan ruuvit on hukassa.
Toinen oli menny jakopääkopasta osittain läpi ja toinen on edelleen hukassa. Ylihyppysuoja oli viottunut ruuvien irrotessa ja hangannut jakohihnasta slaissia irti mikä oli kiertynyt kampiakselin rattaan ympärille. Hihna ei mennyt katki kuitenkaan.

Japan Motors Oy:n kanta on tyly: Jakopää olisi pitänyt tehdä ennen käynnistystä!

Ostat esim: motonetistä vaihtolaturin niin et sinä joudu avaamaan sitä ja tarkistamaan onko hiilet ja harjat kunnossa.
Tammerdiesselistä ostat vaihtomoottorin niin eiköhän siitä takuu mene jos menet avaamaan koneen ominpäin?

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Hetki kannattaa miettiä mistä moottorinsa ostaa kun takuut voidaan muokata sitämukaan mitä/miten hajoaa.

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1091
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 18 Touko 2017, 20:33

Ei omaa kokemusta, mutta empä oo mistään kuullu mitään positiivista kyseisen puljun koneista. Kuulemma hyviä aihioita kyllä, jos siis ostaa ja ottaa heti auki.

Hiiro
Viestit: 24
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:40

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Hiiro » 18 Touko 2017, 21:49

Itellä kokemusta ja en suosittele moottorin ostoa ellet pura kokonaan ja kasaa ite. Ja noi kilometrit on aikas lailla kusetusta ku kaikki muka noin 60tk.... :roll:

Avatar
Shakal
Viestit: 357
Liittynyt: 18 Heinä 2015, 00:52
Paikkakunta: Lieto

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Shakal » 19 Touko 2017, 07:58

Omasta kokemuksestani saa tietää yksityisviestillä tavoittelemalla.
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki

Avatar
Ant
Viestit: 70
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 18:20

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Ant » 19 Touko 2017, 10:04

Vaikea homma myös ulkomailta tilatessa. Esimerkki ruotsista:
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2707376
GC8 MY00

-Jarkko-
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Helmi 2015, 19:45

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja -Jarkko- » 02 Kesä 2017, 14:38

Aattelis että riskinsä noissa on eihän ne niitä sen kummemmin ala aukomaan, jos ostat sen laturin motonetistä niin se on uusi tai kunnostutettu täysin nämä ei. Takuuseenhan tollanen kyllä pitäs mennä silti

nall3
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Helmi 2016, 07:15

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja nall3 » 02 Kesä 2017, 16:20

Kuntotestattu moottori on mun mielestä oikeasti testattu että varmana kunnossa kun myydään asiakkaalle.
Tässä tapauksessa on korjaamo/japanmotorssin välinen kauppa niin niissä ei päde vissiinkään takuut. No ei muutenkaan taida takuut päteä näissä japan motorssin koneissa.

Voin valottaa vähän miten kaikki lähti liikkeelle.
Eli talvella joku kortin just saanu tyttö ajoi Legan takaluukkuun.
Vakuutusyhtiö ehdotti erästä korjaamoa mistä mulla aiemmin jäi aika p***a maku suuhun työnjäljestä ja lupauksista lupauksien päälle.

Ajattelin että kaippa ottivat opikseen ja tekevät työnjäljen niin että ennalta tarkaksi havaittu asiakas antaa palautetta jos jälki ei miellytä.
Nyt oli ihan hyvin hoidettu takapuskurin/takaluukun maalaus. Olivat pesseet auton ja jynssänneet viimesen päälle kun menin hakemaan sitä korjaamolta.
No tämä kaikki remontti tapahtu sillä aikaa kun kävin lomalla ja varmuudenvuoksi nollasin b-tripin eli siellä nollaantu myös kulutusmittari.

Hain auton loman jälkeen. Menin autolle ja katoin tripin. Ajettu tasan 50km 14.7 kulutuksella. Toi japsi tripi näyttää monta kilsaa päässy litralla ja se lukema oli 6.9km/1L.

Auto lähti huonosti käyntiin mutta en ajatellu sen enempää kun maalaushomma ollu kyseessä että moottoriin olisi voinut tulla jotain vikaa.
Ajoin suoraan tankille ja siitä kotiin.

Aamulla olin lähdössä töihin ja huonosti lähti taas käyntiin mutta en ajatellu sen enempää vieläkään.
20km pääsin moottoritietä todella nätisti ajaen kun ei mihinkään kiire kun ajoissa lähdetty töihin ajamaan ja sit kilinän ja kolinan saattelemana tienposkeen ja hinuria paikalle.
Soitin eukolle kotiin että arvaas mitä kävi ja kerroin että kone hajos.
Se sano että hän heräs aamulla siihen kun laitoin auton käyntiin ja ei kuulunu subarun ploplotus vaan joku ihme tuhina pihalta.
Hinurilla auto takasin sinne korjaamolle missä oli maalauksessa.
Kyselin että miksi olivat ajaneet autolla ja miksi se on rikottu kenkimällä?
Ei ole omaa maalaamoa heillä niin ajamalla hoitavat siirrot naapurikaupunkiin ja heidän kuskit ei aja kovaa autolla vaan ovat luotettavia.
Lupasivat selvittää että mikä menny rikki. Päivällä tuli puhelinsoitto että turbon akseli poikki.
Ajoin töiden jälkeen lainaautolla korjaamolle ja tivasin että miksi ovat rikkoneet mun auton mutta eivät olleet rikkoneet väittivät.

Ennen lomalle lähtöä kävin vaihdattamassa öljyt ja pyysin nähdä auton että onko öljynseassa jotain ei sinne kuuluvaa niin mentiin autolle mikä oli pihalla ja konepelti auki.
Mitään ei oltu purettu kun olivat tutkineet vikaa vaan ammattilaiset olivat todenneet tämän ja yksi ammattilaisista oli ollut korjaamon omistajan mukaan juuri tämä japan motorssin Myllylä.
Öljyn seasta näky metallia mutta korjaamon äijä sano että hän ei kyllä näe mitään.

Oli lähellä etten tehnyt peruuttamatonta vaan löin konepellin kiinni ja sanoin että järkkäävät auton meidän kotipihalle noin 1km päähän.
Ei suostunu niin sanoin että perästä kuulette ja löin auton kolinalla käyntiin ja ajoin kotiin.

Viivytystaistelua korjaamo koitti minun kanssa mutta sitkeesti soittelin heille ja yksi firman omistajista ei enään vastannu puhelimeen vaan löi luuria ja tuli tekstaria perään että on palaverissä ja ties missä.
Paikanpäällä kävin useempaan kertaan rupattelemassa yhden korjaamon omistajien kanssa ja lupasivat palata asiaan mutta viivytystaistelulla että kyllä asiakas luovuttaa kohta.

Nostin koneen pois ja turbo tosiaan oli rikki mutta en tiennyt mitä moottorissa muuta mennyt rikki.

Vähän piti muistuttaa somen voimasta tota korjaamoa ja he maksoivat tämän japan motorssin koneen.
Olin tyytyväinen että tulivat vastaan mutta silti mulle jäi iso vaiva moottorin vaihdosta jne...
Kysyin vielä korjaamon pomolta että vaihdatteko ton koneen mutta eivät tee tälläsiä hommia.
Toinen johtaja kyllä kerto kuinka he ovat ostaneet japan motorssilta koneita eikä niissä ole mitään vikaa ollu. Toisen johtajan mukaan vaihtaneet kymmeniä toyotan koneita. Eli tämä pääpomo puhu p***aa tästäkin.
Kone vaihtoon ja tosiaan japanmotorssin kone kesti sen sata kilsaa ja siitä onkin ylhäällä noi kuvat/tarina.

Korjaamo oli sitä mieltä että he korjas vian ostamalla mulle moottorin mikä tosiaan kesti sata kilsaa mutta kuluttajariitalautakunta oli sitä mieltä että korjaamolle olen vienyt auton ehjänä eikä maalauksessa moottori mene rikki ja vaikka ovatkin hommanneet toisen moottorin niin kyllä sen pitäisi kestää enemmän.

Korjaamo kun maksoi ton japanmotorssin moottorin niin sovittiin että puran sen alkuperäsen koneen että mikä siellä menny rikki ja katotaan sitten onko kuluvaa vai mitä toi vika. Koittivat sillä että jos löytyy kuluvaa vikaa niin maksattavat minulla vielä ton japan motorssin koneen.

Päätin että vien oikealle subaru korjaamolle sen alkuperäsen koneen että makso mitä makso niin siitä tehdään kone.
Laakerit saanu lämpöä ja kakkosen veivissä pyörähtäny laakeri ja levinny sivulle. Jokapaikassa alumiinisälää ja kulumaa. Kampiakselissakin niin syvät jäljet että sekin piti uusia.

Tämä moottori tulee kuitenkin kuntoon vielä ja maksaa X-määrän euroja mutta toivottavasti sit kestää.

Maalaamokorjaamon kanssa taistellu että ei veivit mene rikki kulumalla yhtäkkiä ja laakerit pyöri koneessa kun kukaan ei ollut kuullu kolinaa tai vastaavaa kun olivat ajelleet sillä.
Kuulemma vaihdelaatikossa vikaa että se kuka tolla autolla oli ajanu oli tehnyt tollasen huomion kun vaihteet ei menny päälle.

Eiköhän näissä sama ominaisuus kun toyotissa että ei suostu vaihtamaan isointa vaihdetta päälle ennen kun vaihdelaatikko on lämmenny vähäsen?
Tuli mieleen että kylmänä tosiaan ajettu kovaa ja jotain vaihteiden kanssa käyny mokaa. Voikohan tossa tiptronikilla vaihtaa tai olla vaihtamatta että rajottajalle paukkuu?
Kulutuslukema kertoo että kaasujalka ollu raskas.

Ehdotin korjaamolle että maksavat 1/3 osan tästä tulevasta korjaamolaskusta koska tulee uutta tiivistettä/veiviä niin sehän on paremmassa kunnossa kun alkuperänen moottori.

Eivät tule muuten vastaan kun maksavat tämän japanmotorssin moottorin vaan.

Asia mun puolelta ei jää tähän! :thumbdown:
http://aijaa.com/IS9h3e
http://aijaa.com/8EdTVy
Viimeksi muokannut nall3 02 Kesä 2017, 19:11, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1091
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 02 Kesä 2017, 18:33

Ei muutakun nimet esiin, ja vaikka facebookkiin kunnon tarina, ni kyllä se korvaus alkaa kummasti selviimään. Tälläsissä on aina sama juttu, kukaan ei suostu maksaa mitään, mutta kun tarina kerkee pari päivää olee jossain esillä ni kyllä sit ollaan niin nyörää maksavaa poikaa kun olla ja voi, ettei maine mee täysin. Niin valitettavaa kun se on.

nall3
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Helmi 2016, 07:15

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja nall3 » 02 Kesä 2017, 18:59

Reetuhai2 kirjoitti:Ei muutakun nimet esiin, ja vaikka facebookkiin kunnon tarina, ni kyllä se korvaus alkaa kummasti selviimään. Tälläsissä on aina sama juttu, kukaan ei suostu maksaa mitään, mutta kun tarina kerkee pari päivää olee jossain esillä ni kyllä sit ollaan niin nyörää maksavaa poikaa kun olla ja voi, ettei maine mee täysin. Niin valitettavaa kun se on.

Se mua ottaa päähän tässä että ei voida tunnustaa että nyt on äijät vähän testannu kuinka subaru kulkee. Kulutuslukemat kertoo jo että vauhtia ollu enemmän kun tarpeeksi mutta kuulemma pätkäajosta noi johtuu.
Maalaamo mihin siirsivät sijaitsee noin 20km päässä ja tuulilasin vaihtopiste missä vaihtoivat tuulilasin sijaitsee noin 1km päässä.
Maantietä enimmäkseen että huono selitys tollanen.

Valehtelivat vielä että vika tutkittu ja paikallistettu "tavallaan arpoivat oikein".
Laakerit jos olisivat ihan loppu olleet niin olisivathan he sen jo ekalla kerralla käynnistäessään kuulleet ja varsinkin kiihdytyksessä.
Tästä ei ole mitään mainintaa vaan siitä että vaihteet eivät toimineet oikein oli ainut mitä kuullut vikaa tästä autosta ja itse en ole huomannut mitään vikaa vaan vaihteet menee päälle niinkun kuuluukin ja vaikka olisikin vaihdelaatikossa vikaa se ei kuluta moottoria loppuun mitenkään.
Heidän kanta oli että ei ehjä auto hajoa ajossa :o

Näitä tapauksiahan on netissä missä korjaamolla koeajettu autoa ja poljettu rikki ja jopa kolaroitu.
Korjaamo antaa kolmannelle osapuolelle auton käyttöön on jotenkin loukkaavaa jopa. Eivät voi mitenkään tietää että miten asiakkaiden autoja kohdellaan. Kysyin että mitäs jos auto olisi ollut esim: Tieliikennepoistossa ja siitä ajanu ratsiaan tai jopa kolarin.
Näin ei kuulemma ole käynyt ja harvinaistahan se olisi jos näin pääsisi käymään.
Seuraavan kerran kun vien koko auton korjaamolle laitettavaksi vähänkään isompaa otan varmana tieliikennekäytöstä pois.

Mitenkään ei mene mun päähän se että auto siirretään ajamalla noinkin pitkiä matkoja maalaamolle ja takasin.
Hinausliike kertoi että he ajavat korjaamojen autoja maalaamoille ja takasin.
Hinurikuski naureskeli että kyllähän tuore maalaus pitää sisään ajaa :D
Vakuutusyhtiön hommia niin kyllähän niihin lasketaan hinaukset jne... mukaan jos itsellä ei ole maalaamoa.
Korjaamo kyllä mainostaa että tekevät kaikki hommat lasinvaihdosta maalauksiin mutta eivät mainitse että he käyttävät alihankkijoita.

Harmittaa sekin että kyseinen korjaamo ja japan motors näyttää olevan hyvää pataa keskenään jos herra japan moottori käy vikojakin paikallistamassa.

Aiemman auton kohdalla olivat ajaneet myös noin 50km eli naapurikylän maalaamoita käyttävät ja ajavat nämä siirrot asiakkaan polttoaineilla.

Pitää varmaan käyttää isommin somekorttia mutta voisihan toki heille jo alkuun lähettää sähköpostilla tämänkin langan ja kysyä että laitetaanko isommin esille?

Heille sanoin että en halua mitään pahaa heille että näitähän sattuu mutta sillon pitäis toki olla selkärankaa vastata jos mokaa ja ehkäpä tämä hillitsee heidän ajeluitaan asiakkaiden autoilla.

Jotenkin toi japan motors pitäisi kanssa saada vastaamaan takuistaan.

ST
Jäsen
Viestit: 217
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 21:35

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja ST » 02 Kesä 2017, 20:39

Ottamatta varsinaiseen keissiin kantaa, niin vastaan on tullut nyt muutama subaru, joissa peräänajon jälkeen (ajetu 40-200km) hetken päästä kilahtanut kone.

Ja kaikissa sama homma, voitelun puute.

Eli öljypumppu honasee tyhjää, ja sekunttikin riittää huonoimmassa tapauksessa.

Sanoisin että peräänajon jälkeen kannattaa välittömästi vaatia öljynpaineiden mittausta, koska jos kone kilahtaa kolarikorjauksen (puskurin vaihto yms) jälkeen, vakuutuksesta on turha hakea mitään.

Muuten on mahdollisuus saada koneen korjaus samaan vakuutukseen.

SammyG
Viestit: 305
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 22:10

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja SammyG » 02 Kesä 2017, 23:46

ST kirjoitti:Sanoisin että peräänajon jälkeen kannattaa välittömästi vaatia öljynpaineiden mittausta, koska jos kone kilahtaa kolarikorjauksen (puskurin vaihto yms) jälkeen, vakuutuksesta on turha hakea mitään.


Oppia ikä kaikki. Eli mitä tällä tiedolla tehdään enään siinä kohtaa jos voitelu on pettänyt jossain välissä mällissä ja sen jälkeen pumppu taas saanut öljyä voidellakseen? Laakerivaurio on tullut, laskeeko se heti välittömästi ö-paineet?

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Displaced » 03 Kesä 2017, 11:28

Jaa, ihanko vakavissasi olet että peräänajosta kilahtaa kone voitelun puutteen takia?

On pitänyt tulla aikamoista haipakkaa peräluukusta läpi että öljypohjasta häviää kamat niin että hörppää tyhjää.
Siinä vaiheessa on auto lunastuskunnossa muutenkin.

Vai onko nämä taas näitä ei subaruun koskaan punaisia glykoleita ja männänrenkaat säädetään 1.1bar ahtopaineelle?
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Avatar
SixStars
Jäsen
Viestit: 970
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:57
Paikkakunta: Lahti

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja SixStars » 06 Kesä 2017, 12:50

nall3 kirjoitti:Eiköhän näissä sama ominaisuus kun toyotissa että ei suostu vaihtamaan isointa vaihdetta päälle ennen kun vaihdelaatikko on lämmenny vähäsen?
Tuli mieleen että kylmänä tosiaan ajettu kovaa ja jotain vaihteiden kanssa käyny mokaa. Voikohan tossa tiptronikilla vaihtaa tai olla vaihtamatta että rajottajalle paukkuu?

Muusta en tiijä tässä asiassa, mutta kyl juu tuossa omassa 4EAT VTD 'sportshift/käsivalinta' - lootassa on juurikin tuo että kylmänä ( ei ny kesälämpötiloissa enää kuitenkaan ) piipittää jos lyö manuaalipuolelle eikä anna kuin kolmoselle asti käyttää - ja rajotinta vasten paukuttaa jos ei ite vaiha isompaa.. ja kylmänä toki sit kolmosella sama juttu varmastikin.. sillon tosin on jo vauhtia varmaan 150km/h luokkaa tjsp - en oo kokeillu :lol:
Best things in life are sideways

Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)

Avatar
Jampsu
Viestit: 1209
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Jampsu » 06 Kesä 2017, 13:51

5eat ainakin antaa paukuttaa rajoittajalle jos käsivaihteilla menee. Kyllä toi mun ex lega ainakin pykälti vitosta jo ihan parin kilsan jälkeen. Tosin ihan kevyellä kaasulla kylmänä.
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.

Avatar
SixStars
Jäsen
Viestit: 970
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:57
Paikkakunta: Lahti

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja SixStars » 06 Kesä 2017, 14:07

Jampsu kirjoitti:5eat ainakin antaa paukuttaa rajoittajalle jos käsivaihteilla menee. Kyllä toi mun ex lega ainakin pykälti vitosta jo ihan parin kilsan jälkeen. Tosin ihan kevyellä kaasulla kylmänä.

Joo ei se 'kylmyysmoodi' talven pakkasillakaan mullakaan sitä kahta kilsaa pidempään kestä
Best things in life are sideways

Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: Japan motorssin moottorit

ViestiKirjoittaja Qulle » 07 Kesä 2017, 10:00

Jäähdytysnestekeskustelu siirretty omaksi langaksi
http://www.subaruclubfinland.net/keskustelu/viewtopic.php?f=10&t=5168
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa