Displaced kirjoitti:Jaa, ihanko vakavissasi olet että peräänajosta kilahtaa kone voitelun puutteen takia?
On pitänyt tulla aikamoista haipakkaa peräluukusta läpi että öljypohjasta häviää kamat niin että hörppää tyhjää.
Siinä vaiheessa on auto lunastuskunnossa muutenkin.
Vai onko nämä taas näitä ei subaruun koskaan punaisia glykoleita ja männänrenkaat säädetään 1.1bar ahtopaineelle?
Muutama tälläinen tullut vastaan, missä ISON peräänajon jälkeen kilahtanut kone, eikä mitään syytä ole ollut muuta kuin hetkellinen kuivana käyminen (ÖP, liuskat yms selkeästi näkyy että voitelun puutetta).
Ja hah, siinä vaiheessa kun olet SATOJA moottoreita kironnut kun on letkut pehmentynyt, KYMMENISTÄ vaihtanut kaikki letkut, niin ehkä sanot itsekkin että ne punaiset ei sinne kuulu?
Ja tietenkinhän moottoria kasatessa kaikki laitetaan tietyille spekseille, silloinhan moottorit kestää satoja tuhansia kilometrejä eikä muutamia tuhansia, miljoonat ajetut ajokilometrit puhuu kuitenkin puolestaan, niin että moottorit edelleen toimivat.
Ja ps, vakio evoissa riittää pitävillä renkailla oikealle kääntyessä jo se että hörppää tyhjää.