Wrx STi kirjoitti:Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä ns" Subaru-pajasta? Jossa saisi ne kampuran ja kk-kankien laakerit vaihdatettua?
Itse voisin käyttää kampuran hiottavana ja sovitettavana uusiin laakereihin??
Ei viittisi viedä esim.tuonne Tattarisuolle niihin pajoihin..
Pääkaupunkiseudulta tai max 50km Helsingistä?
Paitsi jos haluaa välykset hieroa niin koneistamoreissu kuitenkin ja jos 3 päittäisellä niin harvassa on vissiin nitratut.Jampsu kirjoitti:Wrx STi kirjoitti:Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä ns" Subaru-pajasta? Jossa saisi ne kampuran ja kk-kankien laakerit vaihdatettua?
Itse voisin käyttää kampuran hiottavana ja sovitettavana uusiin laakereihin??
Ei viittisi viedä esim.tuonne Tattarisuolle niihin pajoihin..
Pääkaupunkiseudulta tai max 50km Helsingistä?
Ei paljoo subarun kampuraa kannata hioa kun tehdas uusi nitrattu maksaa alle 500€
mechanix kirjoitti:Paitsi jos haluaa välykset hieroa niin koneistamoreissu kuitenkin ja jos 3 päittäisellä niin harvassa on vissiin nitratut.Jampsu kirjoitti:Wrx STi kirjoitti:Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä ns" Subaru-pajasta? Jossa saisi ne kampuran ja kk-kankien laakerit vaihdatettua?
Itse voisin käyttää kampuran hiottavana ja sovitettavana uusiin laakereihin??
Ei viittisi viedä esim.tuonne Tattarisuolle niihin pajoihin..
Pääkaupunkiseudulta tai max 50km Helsingistä?
Ei paljoo subarun kampuraa kannata hioa kun tehdas uusi nitrattu maksaa alle 500€
Jampsu kirjoitti:Paitsi jos haluaa välykset hieroa niin koneistamoreissu kuitenkin ja jos 3 päittäisellä niin harvassa on vissiin nitratut.mechanix kirjoitti:Jampsu kirjoitti:[quote="Wrx STi"]Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä ns" Subaru-pajasta? Jossa saisi ne kampuran ja kk-kankien laakerit vaihdatettua?
Itse voisin käyttää kampuran hiottavana ja sovitettavana uusiin laakereihin??
Ei viittisi viedä esim.tuonne Tattarisuolle niihin pajoihin..
Pääkaupunkiseudulta tai max 50km Helsingistä?
Ei paljoo subarun kampuraa kannata hioa kun tehdas uusi nitrattu maksaa alle 500€
Lohimies kirjoitti:Jos olet kerran tehnyt autokauppaa jo 25v, niin ei luulisi olevan paha rasti ajaa niillä kilometreillä vielä se 400 lisää, ja käydä katsomassa sitä laitetta paikan päällä? Siis jos kerran tälle linjalle on alun pitäen lähdetty, että mietitään todennäköisesti konerikkoisen ostamista, eikä sitä ole tarkoitus korjata itse.
Aikamoisella yhtälöllä muuten tarkoitettiin luullakseni sitä, että ei järjen hiventäkään. Hyvä, että päädyit kuitenkin Evoon, ne on asiallisia pelejä.
Samu kirjoitti:Mitäköhän tälle projektille kuuluu? Ollaan meinaan sellaisen jännän äärellä että harvoin... Radalla "rääkätty", sen jälkeen kolissut ja sitten vielä "etäkaupat". Luvalla sanoen aikamoinen yhtälö
Wrx STi kirjoitti:Samu kirjoitti:Mitäköhän tälle projektille kuuluu? Ollaan meinaan sellaisen jännän äärellä että harvoin... Radalla "rääkätty", sen jälkeen kolissut ja sitten vielä "etäkaupat". Luvalla sanoen aikamoinen yhtälö
Ettei olisi housuun lipsunu vetelät kun kerran noin jännää on pojalla ollut..
Kennedy kirjoitti:Syvänen Motorsport
Aka mechanix tällä forumilla.
Wrx STi kirjoitti:Paljon noita tuntuu poksuvan rikki ja koneen alakerta näyttää olevan aika heikko kohta.
Tomcat kirjoitti:Wrx STi kirjoitti:Paljon noita tuntuu poksuvan rikki ja koneen alakerta näyttää olevan aika heikko kohta.
Heikko kohta on mielestäni noissa "huolto" tai lähinnä huollottomuus ja väärinkäyttö, on näitä sellaisiakin yksilöitä millä on ajettu todella paljon ratakilometrejä normi katukäytön ohella ilman mitään ongelmia. Jos huono ylläpito on Subarun heikkolenkki niin silloin saa hakea syyllistä jostain ihan muualta kuin koneesta.
Esim yllättävän moni JDM tuontipeli omaa piston släppiä ja se kertoo jo aika paljon aikaisempien omistajien typeryydestä.
Qulle kirjoitti:Itsehän annan lämpöjen nousta sinne 70 asteen paremmalle puolelle, ennen kuin annan kunnolla leipää
Tomcat kirjoitti:Qulle kirjoitti:Itsehän annan lämpöjen nousta sinne 70 asteen paremmalle puolelle, ennen kuin annan kunnolla leipää
Hyvä Qulle
Itelläni myös sekä ATF öljynlämpömittari että koneen öljynlämpömittari. Ahtopaine sekä AFR ja tietty nakuluurit päässä 24/7
Taidan olla vähän vainoharhainen
smacine kirjoitti:Mulla on 2002 vuosimallin kevyesti piristetty WRX. Minulle auto tuli vuonna 2010 110tkm ajettuna. Olen kolmas omistaja kyseisellä laitteella, Ensimmäisen omistajan ajoista ei ole tietoa, mutta toinen väitti ettei ole auton tehoja käyttänyt kuin ohittaessa, minkä kyllä voin uskoa.
Tällä hetkellä mittarissa on 260tkm. ja tekniikka on edelleen softaa, kytkintä, putkea ja cooleria lukuunottamatta sama kuin tehtaalta lähtiessä. Alkuperäinen kytkinkin varmasti toimisi vielä mutta vaihdettiin samalla kun laatikon joutui ottamaan irti pienen öljyvuodon takia (oli vuotanut jo kolme vuotta )
Mun aikana tällä laitteella on kierretty niin asvalttirataa kuin jäärataa tavoitteena kiertää rata mahdollisimman nopeasti. On ajettu muutama kilometri melko vähillä oljyillä ( lisätty 3.5 litraa kun pihaan pääsin) kierretty alastaron rinkula melko vähillä vesillä. Pikkuisen punaviivan pahemmalla puolen oli lämpömittari kun varikolle ajoin. Koskaan ei ole tarvinnut hinata (mitä ny kerran ojasta.. ) ja koskaan ei ole tielle jättännyt. Öljyt olen pyrkinyt vaihtamaan noin 10tkm. välein ja käyttänyt castrollia tai valvolinee. laatikossa ja perässä subarun originaalia.
Ja tämä laite on tosiaan WRX joka on huomattavasti pehmoisemmilla sisuskaluilla kuin STi. Tämän kokemuksen perusteella väittiäisin, että subarun kanssa on aikas paljon käyttäjästä kiinni miten laite käyttöä kestää. (Muutamin tiedossa olevin poikkeuksin)
Tältä palstalta löytyy älyttömästi tietoa subarun kutittelusta ja siitä mitä tarvitaan että laite myös halutut tehot kestää ja myös siitä mitä käyttöjältä vaaditaan, että laite tulee kestämään tehoilla mitä siitä on otettu ulos
Ei mulla muuta, jatkakaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa