Displaced kirjoitti:Ja ne ARPin 11mm pultit venyy myös 600hv kokoonpanoissa noissa 2.5l koneissa.
Tomcat kirjoitti:Displaced kirjoitti:Ja ne ARPin 11mm pultit venyy myös 600hv kokoonpanoissa noissa 2.5l koneissa.
Mä veikkaan että momentti/palopaine tuon studin venyttää, ei teho...
Displaced kirjoitti:Tuohon 600hv tavoitteeseen vaihdetaan jo sitten kirjaimellisesti kaikki
Laatikko, perä, vetarit, navat, lohko, sisuskalut, jne jne
Uudet Eaglen veivit on melko rajoilla jo tuossa, suosittelen jykevämpää. Vanhat eaglet kestää ihan hyvin.
ACL/King/Mahle kk ja runkolaakerit on hyvät.
OEM 2.5l kansipahvit on ihan kuraa, mutta 600hvseen ei pelkkä pahvin vaihto auta, nousee pipo rimpula 11mm kannenpulteilla jokatapauksessa.
Kannet virtaa ihan hyvin, mutta wrxän nokat kannattaa jo päivittää tuossa kohtaa ja samoiten ti retainerit ja jäykemmät venajouset.
Displaced kirjoitti:Tuo setuppi söi kolme eri kannentiivistettä niillä 14mm pulteilla.
11mm L19 pulteilla kesti muistaakseni kolme täyskaasukiihdytystä kunnes antautui tomein tekemät pahvit
Ja juu, on näitä sen verta monta rakennettu että voi jo kokemuksesta puhua, hyvä ja suht kestävä 2.5l kone sinne 530-550hv on helppo rakentaa kunhan ei oio missään.
Tämän nykyisen 2.35l koneen jälkeen pinnistetään omassa vessassa taas vähän erilaista 2.5l konetta, jos sekään ei kestä kasassa, niin sitten mekin luovutetaan tuon 2.5l koneen suhteen lopullisesti kun tehot alkaa nousemaan.
2.1l strokeri on kuitenkin todistetusti kestävä meidän teettämillä sisuskaluilla vaikka tehoa on ihan tolkuttomasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa