HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Aloittelevan Subaru pojan kysymyksiä vanhasta WRX:stä.

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Tyramies
Viestit: 32
Liittynyt: 01 Joulu 2017, 17:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aloittelevan Subaru pojan kysymyksiä vanhasta WRX:stä.

ViestiKirjoittaja Tyramies » 06 Maalis 2018, 13:19

mechanix kirjoitti:Mitä pienempi luku sitä rikkaammalla, normiseos 14.7 paikkeilla kevyellä tasakaasulla, ahdoilla aina rikkaammalla.


Nyrkkisääntö oli että aina mielummin rikkaalla kun laihalla? Vedossa laihalla?
Subaru Impreza GC8E WRX 1997 :driving:

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aloittelevan Subaru pojan kysymyksiä vanhasta WRX:stä.

ViestiKirjoittaja Displaced » 06 Maalis 2018, 13:49

Nyrkkisääntönä että seos oikea ennemmin kuin väärä, ei liian rikaskaan seos ole hyvästä...

Kylmäkäynnistyksen jälkeen on rikastus tai "ryyppy" päällä, jonka takia käy jonkun aikaa rikkaammalla.

Kuten Miika sanoikin, normi seos kun ajelee kevyellä tasakaasulla heiluu siinä 14.7:1 molemmin puolin.

Vedossa sitten rikastuu tuosta. Bensasubarussa suht OK seos vedossa on siellä 11:1 pintaan bensalla.
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: Aloittelevan Subaru pojan kysymyksiä vanhasta WRX:stä.

ViestiKirjoittaja Qulle » 06 Maalis 2018, 14:24

Nyrkkisääntönä olen pitänyt että hyvä jos 11-alkuisena on kaasu pohjassa ahdoilla - näin mulle siis joskus sanottu, en näistä sen enempiä tiedä :)

Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa