Eli, olen nyt vakavasti harkinnut tuttavalta MY95 impreza WRX Type-RA STI:n ostoa. (jos meni malli oikein..)
Kyseessä on liianmonelle tuttu kiertopalkinto, mutta hinta olisi hyvä ja käteisellä uskon vielä pystyväni keskustelemaan.
eli kysyttävää olisi, josko jollain olisi suhteellisen tarkkaa tietoa:
-Auto on ollut 5v DCCD, mutta kuten moni tietää, ei toimi. suurimpana syynä tähä on todennäköisesti se että paikallaan on ei-DCCD vaihteisto..
-Mikä on vakio DCCD:n välitys ja malli?
-Mikä perä vakiona, oletan että R180 LSD? Kuinka erotan R160:sta (ulkoisesti)
-Ovatko Vakiona vetävällä vai työntävällä kytkimellä?
-Kardaanin ja etuvetarien ero ei-DCCD ja DCCD välillä?
Tästä silloin kun kaveri osti tämän, löysin juttua, enää en löytänyt. On siis Tiedossa että tämä on kolariautosta (tai useammasta) tehty, ja pitäisi jo ennen mahdollista auton itselle lunastamista tietää mitä tuossa on paikallaan..
-Perä on joko avoin tai poltettu (öljynvaihto ei auttanut)
-välitykset tuntuvat suhteellisen lyhyille, ainakin verrattuna aiempiin subaruihin, millä ajanut
-Alkuperäinen kone on räjäytetty (closed deck) ja tilalla on joku JDM-Open deck, huhujen mukaan. tästä ei muuta tietoa, kuin että on suorasytkäpuolilla
Huhujen mukaan ollut 450hv, kunnes alkuperäisestä koneesta on kiertokanki tehnyt täyden ympyrän, veikkaan että samalla särkenyt lootan.. Tai ollut rahapulaa Jollain suomen 30:stä edellisestä omistajasta.. (tuotu jopa 2008, keskimääräisesti 3omistajaa/vuosi, ei paha )
_jos_ ostan auton niin unelmana olisi palauttaa alkuperäisen tyyliseksi (kyllä, myös poistaisin tuon hirveän sinisen värin ja maalaisin valkeaksi), tottakai viritettynä.. Mutta mutta, jos se on niinhuono kun luulen niin olisihan tuo myös hyvä jäärata-pulkka