Eipä tuon vuosimallin foressa mitään isompaa pitäisi tulla, mutta enemmän rempattavaa tulee 200 tkm jälkeen kuin mitä edellisellä omistajalla on ollut huollettavaa 85 tkm-185 tkm välillä. Omasta -08 diesel-forestani meni vähän yli 200 tkm jälkeen egr tukkoon, pyöränlaakereita oli jo kahteen kulmaan vaihdettu ja yksi jarrusatula oli jo niin tukossa liasta ja ruosteesta, ettei herkistely auttanut ja osa meni vaihtoon.
Eli ei mitään ylivoimaista, kalleinhan on tuo kytkin, joka merkkihuollon mukaan kestää kuskista ja peräkärryn vetämisestä riippuen 50 tkm - 150 tkm. Mulla meni n. 170 tkm kohdalla kytkin + vauhtipyörä vaihtoon, vaikka ole edes vetokoukkua. Jos on XS malli, niin tasonsäätyvät takaiskarit saattaa olla vaihtokunnossa jo noilla kilometreillä, ellei ole jo vaihdettu.
Jos muutamat kuluvien osien rempat ei pelota ja öljynvaihdot on suunnilleen olleet kohdallaan, niin osta pois