HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Foresteria hankkimassa

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Jontte
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Huhti 2018, 14:19

Foresteria hankkimassa

ViestiKirjoittaja Jontte » 20 Huhti 2018, 14:28

Kiikarissa olisi diesel forester vm2011, 185tkm ajettu. Autoa käyty ajamassa ja kaikin puolin vaikutti toimivalta peliltä. Edelliseltä omistajaltakin puhelimessa tiedusteltu ja kertoi että ajanut autolla 100tkm eikä hänen aikanaan mitään isompia ongelmia ilmennyt. Sen verran kertoi että autoon vaihdettu laatikko ja kytkin 50tkm kohdalla. Tuleeko mieleen jotain mitä vielä tulisi erityisesti ottaa huomioon kyseistä autoa hankittaessa?

Sakurazuka
Viestit: 62
Liittynyt: 01 Huhti 2016, 08:46
Paikkakunta: Asikkala

Re: Foresteria hankkimassa

ViestiKirjoittaja Sakurazuka » 24 Huhti 2018, 10:51

Eipä tuon vuosimallin foressa mitään isompaa pitäisi tulla, mutta enemmän rempattavaa tulee 200 tkm jälkeen kuin mitä edellisellä omistajalla on ollut huollettavaa 85 tkm-185 tkm välillä. Omasta -08 diesel-forestani meni vähän yli 200 tkm jälkeen egr tukkoon, pyöränlaakereita oli jo kahteen kulmaan vaihdettu ja yksi jarrusatula oli jo niin tukossa liasta ja ruosteesta, ettei herkistely auttanut ja osa meni vaihtoon.

Eli ei mitään ylivoimaista, kalleinhan on tuo kytkin, joka merkkihuollon mukaan kestää kuskista ja peräkärryn vetämisestä riippuen 50 tkm - 150 tkm. Mulla meni n. 170 tkm kohdalla kytkin + vauhtipyörä vaihtoon, vaikka ole edes vetokoukkua. Jos on XS malli, niin tasonsäätyvät takaiskarit saattaa olla vaihtokunnossa jo noilla kilometreillä, ellei ole jo vaihdettu.

Jos muutamat kuluvien osien rempat ei pelota ja öljynvaihdot on suunnilleen olleet kohdallaan, niin osta pois :thumbup:
Forester 2.0 TD XS MY13
Ex: Mazda 3 HB 2.0 -14
Ex: Forester 2.0 TD XS MY08


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron