Masterpzz kirjoitti:Elikkäs itsellä olis Sti imppuun suunnitteilla Turbosmartin dumppi. Käykös ihan täysin ulospäästävä vai täytyykö olla dual malli että laittaa osan kiertoon? Eli sotkeeko seoksia tuo täysin ulospäästävä malli?
Jos on kaksimäntäinen dumppi ja vuotaa tasakaasulla syy on vain liian löysässä jousessa, ei liian herkässä ecussa tms.ximmo kirjoitti:Masterpzz kirjoitti:Elikkäs itsellä olis Sti imppuun suunnitteilla Turbosmartin dumppi. Käykös ihan täysin ulospäästävä vai täytyykö olla dual malli että laittaa osan kiertoon? Eli sotkeeko seoksia tuo täysin ulospäästävä malli?
Sen tarkemmin en osaa vastata, kun ei edes vuosimallista ole puhetta, mutta omat kokemukset nykyisestä STistä eivät suosittele täysin ulospäästävän dumpin käyttöön. Sotki nimittäin seoksia tasakaasulla ihan huolella. Toisaalta edellisessä Subarussani oli vastaava Forgen dumppi, muttei ollenkaan ongelmia sen suhteen. Ilmeisesti vuosimallista ja sitä kautta ECUsta aika lailla kiinni. Näissä uudemmissa on ilmeisen herkkä ECU.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa