HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Dumpin asennus

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Masterpzz
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2018, 17:40

Dumpin asennus

ViestiKirjoittaja Masterpzz » 20 Heinä 2018, 17:52

Elikkäs itsellä olis Sti imppuun suunnitteilla Turbosmartin dumppi. Käykös ihan täysin ulospäästävä vai täytyykö olla dual malli että laittaa osan kiertoon? Eli sotkeeko seoksia tuo täysin ulospäästävä malli? :?

Avatar
ximmo
Viestit: 537
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dumpin asennus

ViestiKirjoittaja ximmo » 26 Heinä 2018, 14:10

Masterpzz kirjoitti:Elikkäs itsellä olis Sti imppuun suunnitteilla Turbosmartin dumppi. Käykös ihan täysin ulospäästävä vai täytyykö olla dual malli että laittaa osan kiertoon? Eli sotkeeko seoksia tuo täysin ulospäästävä malli? :?

Sen tarkemmin en osaa vastata, kun ei edes vuosimallista ole puhetta, mutta omat kokemukset nykyisestä STistä eivät suosittele täysin ulospäästävän dumpin käyttöön. Sotki nimittäin seoksia tasakaasulla ihan huolella. Toisaalta edellisessä Subarussani oli vastaava Forgen dumppi, muttei ollenkaan ongelmia sen suhteen. Ilmeisesti vuosimallista ja sitä kautta ECUsta aika lailla kiinni. Näissä uudemmissa on ilmeisen herkkä ECU.
Herrasmiesautoilija.
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX
ex: my09 Forester TD (faijan)

Masterpzz
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2018, 17:40

Re: Dumpin asennus

ViestiKirjoittaja Masterpzz » 27 Heinä 2018, 01:18

Jes. Kiitos infosta. MY06 on tämä. :D

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Dumpin asennus

ViestiKirjoittaja mechanix » 27 Heinä 2018, 08:29

ximmo kirjoitti:
Masterpzz kirjoitti:Elikkäs itsellä olis Sti imppuun suunnitteilla Turbosmartin dumppi. Käykös ihan täysin ulospäästävä vai täytyykö olla dual malli että laittaa osan kiertoon? Eli sotkeeko seoksia tuo täysin ulospäästävä malli? :?

Sen tarkemmin en osaa vastata, kun ei edes vuosimallista ole puhetta, mutta omat kokemukset nykyisestä STistä eivät suosittele täysin ulospäästävän dumpin käyttöön. Sotki nimittäin seoksia tasakaasulla ihan huolella. Toisaalta edellisessä Subarussani oli vastaava Forgen dumppi, muttei ollenkaan ongelmia sen suhteen. Ilmeisesti vuosimallista ja sitä kautta ECUsta aika lailla kiinni. Näissä uudemmissa on ilmeisen herkkä ECU.
Jos on kaksimäntäinen dumppi ja vuotaa tasakaasulla syy on vain liian löysässä jousessa, ei liian herkässä ecussa tms.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

Masterpzz
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Heinä 2018, 17:40

Re: Dumpin asennus

ViestiKirjoittaja Masterpzz » 27 Heinä 2018, 12:33

Mitäs kaksimäntäistä suosittelet tuohon malliin? Heitäs linkkiä mistä tilata..


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa