HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Avatar
outopakki
Jäsen
Viestit: 83
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 11:49

Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

ViestiKirjoittaja outopakki » 31 Loka 2018, 07:46

Foreester 2.5 xt -05 lakkaa puhaltamasta lämmintä kun kierrokset laskee tyhjäkännille. Heti kun lähtee liikkeelle toimii normaalisti ja koneen lämmöt on ok.
Mikähän vaivaa?

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

ViestiKirjoittaja Tomcat » 31 Loka 2018, 08:31

Ihan kun olis järjestelmä vajaa vedestä, kun lämppärin kennossa ei kunnolla vettä lämmitysteho laskee, kun vesipumppu taas painaa vettä kierroksilla kenno täyttyy?? En mä nyt ainakaan muuta heti keksi.

Ja sitten jos on vielä 2.5L XT niin ootko kattonnu minkä väristä paisarin neste on, onko esim mustaa rantua paisarissa tai neste tummaa? Noista kun menee noita pahveja...
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 31 Loka 2018, 10:50

Meinasin kans kysyä että onks nestettä koneessa.

Avatar
outopakki
Jäsen
Viestit: 83
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 11:49

Re: Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

ViestiKirjoittaja outopakki » 31 Loka 2018, 17:06

Eipä näkyny mitään tummaa nesteessä, kävikin noi kansipahvit mielessä. Muovinen paisunta astia oli näköjään tyhjä. "Painekorkin" alla täynnä kaunista vihreetä nestettä. Laitoin vähän nestettä, aamul näkee tehosiko?

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

jkb
Viestit: 138
Liittynyt: 19 Helmi 2015, 19:45

Re: Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

ViestiKirjoittaja jkb » 02 Marras 2018, 22:35

Termostaatti jos ei sulkeudu kunnolla, tekee samaa.
-07 Legacy 3.0R stw

Avatar
outopakki
Jäsen
Viestit: 83
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 11:49

Re: Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä

ViestiKirjoittaja outopakki » 05 Marras 2018, 14:31

No kyllä se nesteen vähyyttä oli, nyt tuntuu toimivan normaalisti. Vähän kyllä säikäytti et kansipahvit on menny kun niistä aina varoitellaan.... Joku sano et jos ei mene pistämään vettä{95e) tankkiin niin pahvitki kestää. En kyllä ole koskaan sitä litkuu tankkiin pistänytkään. Kiitoksia ohjeista jälleen kerran kaikille.
Talven ajokelejä odotellessa. Tomi

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron