HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Parit kysymykset wrx sti gc8:sta

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Juhopas
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 22:30

Parit kysymykset wrx sti gc8:sta

ViestiKirjoittaja Juhopas » 17 Maalis 2015, 21:03

Elikkäs suoraan asiaan. Mikä mahtaa olla vikana, kun kytkinpoljin jää välillä puoleenväliin, varsinkin kun vedot on kunnolla päällä? Nesteet on vaihdettu ja ilmattu, kytkinpolkimen päällä olevaa ruuvia on säädetty sekä työsylinterin tiivisteet vaihdettu. Ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä eikä painelaakeri tärryytä/ilmoita itsestään mitenkään. Kytkin ei ainakaan luista ollenkaan vaikka poljin jäisikin puoleenväliin. Autossa on 2006vm foresterin moottori sekä jonkin sortin jykevämpi kytkin kuin normaalissa gc8 type-ra:ssa ja se on uusittu pari vuotta sitten kokonaan.

Toinen juttu eli, nopeusmittari temppuilee, se heittelee miten sattuu ja heittää pelaamasta kokonaan, kun on pari kilometriä ajellut, onko nopeusanturi vaihteiston kyljestä yksinkertaisesti rikki?

Avatar
Madwiller
Viestit: 179
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:14
Paikkakunta: Kuopio

Re: Parit kysymykset wrx sti gc8:sta

ViestiKirjoittaja Madwiller » 18 Maalis 2015, 04:31

Matto tai jokin muu menee polkimen väliin? Jos kerran olet 100% varma,että nesteet ja vuodot ok.
Subaru Impreza STi Pullukka

Subaru Impreza STi Type RA V-Limited
Toyota MR2 Turbo Rev3

Juhopas
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Maalis 2015, 22:30

Re: Parit kysymykset wrx sti gc8:sta

ViestiKirjoittaja Juhopas » 19 Maalis 2015, 20:24

Ei ole mitään mattoja polkimen välissä:D Mutta mutta meikäpä tarkentaa hieman tuota kytkin ongelmaa eli, kun vaikka kolmos vaihteella kiihdyttää ja antaa kierrosten nousta korkealle, kytkinpoljin aivankuin imeytyy pienestä koksetuksesta melkein pohjaan kierrosten mukaan, niin että kyktin ei luista kuitenkaan ollenkaan ja kun poljinta painaa se menee pohjaan noin 3 cm ja kytkin irroittaa normaalisti. Kaikkea sitä :think:

Fusion
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Maalis 2015, 00:09

Re: Parit kysymykset wrx sti gc8:sta

ViestiKirjoittaja Fusion » 23 Maalis 2015, 00:40

Ittellä sama ongelma ja tullut siihen päätökseen et asetelma jumittelee.
Subaru impreza v4 wrx sti
Ford sierra 2l dohc
Ford sierra 1.6l ohc


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa