ahtimessa ei ole vesikierto käytössä
Displaced kirjoitti:ahtimessa ei ole vesikierto käytössä
Pelkkä öljykierto ei kyllä riitä jäähdyttämään turboa tarpeeksi.
CHRA rikki ja sitäkautta öljyä palaa.
mechanix kirjoitti:Itsellä oli joskus vastaava turbo pitkäänkin ilman vesikiertoa. Kunhan öljylinjassa ei ole mitään vakion kokoisia kuristimia, esim. banjopultissa riittävän iso reikä ja muistaa riittävän jäähdyttelyn vedättelyjen jälkeen, niin ei pitäisi kyllä kovin helposti hajota.
Tuota kermaista soossia itsellekin kertyi öljynkeruupurkkiin, kun kosteutta kertyi öljyn sekaan. Ja auto kävi etanolilla.
Ainahan se on mahdollista että siellä on vain mäntä/männänrengas antautunut tms., öljy imuputkessa ainakin tuota tukee ennemmin kuin rikkinäistä ahdinta. Onko mitään muita huohotuksia tai yleensäkkään mitä kaikkea muuteltu? Puristuspaine- ja ohivuotomittaus varmistaisi helposti jos koneessa jotain vikaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa