Lonttatuavi kirjoitti:Itse olen välttänyt kuin ruttoa noita custom ahtimia, en tiedä miksi.
Ranukka kirjoitti:Blouchia on muutkin kehuneet. Just toi 1.5xtr. Kysyin scoobycliniciltä tuosta speksejä ja ovat lähes identtiset minun garretin kanssa. Ja garretin osistahan tuo blouchi valmistetaan. Ainut merkittävä ero oli pakopesän koko. Garrett 11cm ja blouch 7cm. En ymmärrä miten se voi olla noin pieni kun tuntuu menevän jo tuolla 11cm tukkeeseen yläkierroksilla.... vai onko se pakoturbiini liian ahdas?
Tietysti blouchissa lienee vähän uudempaa tekniikkaa sisällä. Vai onko tuo ”low inertia” vaan mainoshömppää...
Lohimies kirjoitti:Ja vielä niiden pakosiipien määrä ja muoto twinscrollissa
Ranukka kirjoitti:Joo EJ25 pelittää paremmin suurempikin ahdin. Tuo EJ20 on näköjään krantumpi, ja varsinkin twin scroll.
Luulen että parasta olisi päästä vertaamaan toista varmasti toimivaa EJ207 sti:tä, jotta saisi vähän vertailukohtaa miten se vakioahdin toimii. En oikein muista enää miten se vakiona veteli. Jos kuopion alueella on jollain kiinnostusta käydä kyydittämässä, niin laita YV. Tarjoan kahvit ja ehkä pullankin.
Tehotavoite oli aiemmin yli 400, siksi valittiin toi gt30.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa