Kaivattas kokemuksia eri merkeistä vai viskaako normi orkkis massalevyn? En mitään hirveitä summii oo sponssaamassa kytkyttimeen, mut max 200-250€ ja ebay on pullollaan noita levyjä ja paketteja tuohon hintahaarukkaan. Minkäännäkösiä kokemuksia täällä noista SPC, JDK, CM, XTD, AMC, CXP tai J-Tec? Vai onko ihan kuraa? 6-lapasia jousitettuja kattellu pääasiassa, mut se ei oo välttämätön just 6-lapanen olla jos massat kestää vaan väännöt.
En oo tutkinut tuota asiaa millanen vauhtis impussa on, mutta joillain foorumeilla aikanaan oli kinastelua. Että sintterilevyt söis normi valuvauhtiksen huomattavasti nopiampaa tahtia?
Toki muutakin saa ehottaa tohon hintahaarukkaan. Auton vääntö rajotettu edellisen omistajan mukaan 450nm (noin 350hp), joten kytkin sais varmaan kestää ainakin sen tai jonnekki +-500nm kestää kai.
Tossa nyt pari mitä tullu kateltua.
https://www.ebay.com/itm/CLUTCHXPERTS-S ... SwO7pchumw
ja
https://www.ebay.com/itm/SPC-STAGE-4-6- ... Sw339ecUB~
Vaihelaatikosta
Sitten toinen kysymys jos tuota 5MT joskus innostuu vahvistaa, niin saako siitä kestävän laatikon mimmosella rojektilla? Mitkä noista ekana antautuu? Siirtäjät? Rattaat? Akselit? Laakerointi? Synkrot?
Auto Subaru Impreza WRX 2.5 turbo awd 2006 "hawkeye".