Kun vauhti menee yli 15-20kmh rupeaa taulussa vilkkumaan AT OIL TEMP, ja palamaan on jäänyt moottorin vikavalo, luistonesto ja sähköinen käsijarru (ilmeisesti aina palaa nämä kun jotai vikaa on?). Lämpövalo poistuu kun auton sammuttaa j käynnistää uudelleen. Vikavalot saa kuitattua mutta taas kun liikkeelle lähtee niin kaikki tulee tauluun. Manuaalipuolelle ei anna tällöin viskata.
Boschin testerillä antoi koodit:
ABS:
C0057 moottorin ohjainlaite vika havaittu
C0045 vaihteiston ohjainlaite toimintahäiriö
Vaihteiston ohjaus:
P2764 momenttimuuntimen lukituskytkin/magneettiventtiilin impulssisuhde - komponentti viallinen
Seisontajarru:
C0231 kommunikaatio moot. Ohjainlaitteeseen virheellinen/väärä signaali
C0232 automaattivaihteiston väärä signaali
Lämmitys/ilmastointi:
B1608 aurinkotunnistin oikosulku
Voisiko vika olla solenoidissa tai releessä? Osaako joku kertoa releiden sijainneista mitään?
Jos vika solenoidissa on, löytyisikö uutta venttiilirunkoa tuohon laatikkoon jostain fiksusta paikkaa? Vai tuleeko halvemmaksi hankkia jostain käytetty laatikko?