HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).
Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.
Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.
Siihen oli vissiin vuosimallista riippuen pariki eri momenttia, mut omaan GC8 turbovehkeeseen vedin 180Nm ja hyvin on pysyny. Varmistaa vaan vielä kahteen kertaan että kierteet on varmasti hyvät ja erityisesti puhtaat, yhestä vehkeestä meinas lentää pyörä mäelle kun edellinen jakopään remppaaja oli vetäny ruosteisen pultin sinne. Sehän ei sitte pysyny, vaan löysty tuhoten kampurasta kiilauran, kiilan ja hihnapyörien urat.
Kiitos vastauksesta! Rannemomenttia ei ole itselle tuon kiristämiseen liian hyvin kehittynyt, joten mieluummin laittasin momenttiin ja mieluusti niin, ettei osat lentele sinne tänne pultin löystyessä kesken kaiken..