HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Subaru Impreza 2.0gx 2004 kampiakselin hihnapyörän kiristysmomentti

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Ripcurl
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Touko 2021, 14:12

Subaru Impreza 2.0gx 2004 kampiakselin hihnapyörän kiristysmomentti

ViestiKirjoittaja Ripcurl » 17 Touko 2021, 14:16

Mihin momenttiin kiristetään kampiakselin hihnapyörä?

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1091
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Subaru Impreza 2.0gx 2004 kampiakselin hihnapyörän kiristysmomentti

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 17 Touko 2021, 18:11

Siihen oli vissiin vuosimallista riippuen pariki eri momenttia, mut omaan GC8 turbovehkeeseen vedin 180Nm ja hyvin on pysyny. Varmistaa vaan vielä kahteen kertaan että kierteet on varmasti hyvät ja erityisesti puhtaat, yhestä vehkeestä meinas lentää pyörä mäelle kun edellinen jakopään remppaaja oli vetäny ruosteisen pultin sinne. Sehän ei sitte pysyny, vaan löysty tuhoten kampurasta kiilauran, kiilan ja hihnapyörien urat.

Ripcurl
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Touko 2021, 14:12

Re: Subaru Impreza 2.0gx 2004 kampiakselin hihnapyörän kiristysmomentti

ViestiKirjoittaja Ripcurl » 17 Touko 2021, 19:04

Kiitos vastauksesta! :thumbup: Rannemomenttia ei ole itselle tuon kiristämiseen liian hyvin kehittynyt, joten mieluummin laittasin momenttiin ja mieluusti niin, ettei osat lentele sinne tänne pultin löystyessä kesken kaiken..


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa