mechanix kirjoitti:1/2 räikkä nivelpäällä, pitkä 16mm hylsy ja nivel on kans aika sopivia. Ahdasta on mut ei oo tarvinnu koskaan konetta nostella mitenkään sen takia.
mechanix kirjoitti:1/2 räikkä nivelpäällä, pitkä 16mm hylsy ja nivel on kans aika sopivia. Ahdasta on mut ei oo tarvinnu koskaan konetta nostella mitenkään sen takia.
Virta kirjoitti:Itse vaihdoin alakautta tulpat imppuun. Räikkä ja teipattu nivel-jatko tulppahylsyn kanssa oli avot.
-Jarkko- kirjoitti:Onko porukka käyttäny kuparitahnaa tms. mömmöä kierteissä kun on tulpat aika jumissa? Tosta tahnasta kun löytyy että vois käyttää ja ei missään tapauksessa sais käyttää
Jampsu kirjoitti:-Jarkko- kirjoitti:Onko porukka käyttäny kuparitahnaa tms. mömmöä kierteissä kun on tulpat aika jumissa? Tosta tahnasta kun löytyy että vois käyttää ja ei missään tapauksessa sais käyttää
Kupari hapettaa alumiinia joten EI! Jossain kyllä vikaa jos tulpat on tiukassa pitäs aueta pienellä rannenykäisyllä ja sen jälkeen pyöriä ihan sormin.
JuPe kirjoitti:Jos tuota tulpan kierrettä haluaisi rasvailla, niin miten tuossa toimisi jarruihinkin tarjolla oleva metalliton asennustahna?
JuPe kirjoitti:Välillä on ollut tuota jumittavaa tulppaa. Erimerkkisen tulppien irroituksessa oli pelko että kierteet lähtee mukaan, eli sitä mukaa kun räikästä käänsi niin tuntui vain lisääntyvän voiman tarve, mutta kyllä se auki lähti. Samalla tavalla alulohkossa siis kiinni.
Epäilen että ns. reilu rannemomentti on osasyynä tuohon ilmiöön. Ja se että ne on parhaimmillaan +60tkm kiinni siellä.
Jos tuota tulpan kierrettä haluaisi rasvailla, niin miten tuossa toimisi jarruihinkin tarjolla oleva metalliton asennustahna?
Wolfheart kirjoitti:Onkos muilla ollut ongelmia, että olisi öljyä tulppakaivoissa?
ST kirjoitti:Wolfheart kirjoitti:Onkos muilla ollut ongelmia, että olisi öljyä tulppakaivoissa?
Wlooffy?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa