HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

How To Deal With Phone Harassment?

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
consumerlawfirm567
Viestit: 6
Liittynyt: 17 Helmi 2022, 18:10
Viesti:

How To Deal With Phone Harassment?

ViestiKirjoittaja consumerlawfirm567 » 12 Maalis 2024, 19:29

Vance & Huffman Debt Collection. Consumer Law Firm Center Many people have fallen prey to unethical debt collectors and ended up paying debts they didn’t owe. This is usually due to the intimidating approach of these debt collectors.
Telephone Consumer Protection Act, and also of the FDCPA. A court of law may find they violated your rights under the TCPA, the FDCPA, or both and have them pay statutory damages to you.

Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa