Siis onko sellainen ääni kuin joku kivi tms lentäisi auton pohjaan vai enemmän rahinan kuuloinen?Tuhero kirjoitti:Osaakohan joku kertoa, että mistä johtuu? Välillä kuuluu jos vaikka kääntyy tiukasti tai jos vauhdista nappaa vähän käsijarrusta sellainen ääni kuin ottaisi pohja maahan, pohjahan ei tietenkään ota mihinkään. Kuuluu jostain vaihteisto-kardaani väliltä.. Juuri vaihdettu uudempaan ty754 lootaan häntä ty752 loodasta.
JuuS0 kirjoitti:Tänään purkailin vähän erästä vm94 jdm wrx imppua. Sielä oli muoviset nokkapyörät. Eiks ton ikäisissä täytyis olla vielä metalliset? Aivan sama sinänsä mutta jos sielä kuuluis olla metalliset, niin saako asentotunnistin niistä muovisista oikeanlaista lukemaa? Syy tohon purkailuun on se että auto lopettaa menemisen kunhan pääsee ~0.7 ahtoihin, ikään kuin fuelcut. Tota autoa nyt sen 8 vuoden Suomessa olonsa aikana pajotettu varmaan 7 vuotta kun ei ole koskaan toiminut hyvin.
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
3AHG kirjoitti:Mistä vuosimallista alkaen foresterissa on cvt laatikko? Vein -11 köyttöönotetun -10 mallin 2.0 AT foresterin laatikkoöljyn huuhdontaan, sanoivat ettei voi huuhdella ku on cvt laatikko, 4litraa olivat vaihtaneet öljyä...
3AHG kirjoitti:Pakko sen on olla kova laatikko, mutta tässä ei ole edes vaihdettavaa suodatinta ?
Jampsu kirjoitti:3AHG kirjoitti:Pakko sen on olla kova laatikko, mutta tässä ei ole edes vaihdettavaa suodatinta ?
Legacyissä se suodatin löytyy akun vierestä lokasuojasta
3AHG kirjoitti:Jampsu kirjoitti:3AHG kirjoitti:Pakko sen on olla kova laatikko, mutta tässä ei ole edes vaihdettavaa suodatinta ?
Legacyissä se suodatin löytyy akun vierestä lokasuojasta
Onko näkösällä vai joutuuko purkamaan jotain edestä ?
https://www.youtube.com/watch?v=ZZDLC377hHM Tuossa nimittäin on video missä on öljypohjan sisässä suodatin, ja mainitaan juuri nämä viimisimmät kovat laatikot.
JayL kirjoitti:3AHG kirjoitti:Mistä vuosimallista alkaen foresterissa on cvt laatikko? Vein -11 köyttöönotetun -10 mallin 2.0 AT foresterin laatikkoöljyn huuhdontaan, sanoivat ettei voi huuhdella ku on cvt laatikko, 4litraa olivat vaihtaneet öljyä...
Eikös CVT tullut vasta seuraavaan sukupolveen? Mun ymmärtääkseni SH:n automaatti on aina 4-lovinen perinteinen momentinmuunninlaatikko...
Tuon laatikon mallin näkee ulkokuorista jo perssilmälläkin ihan konepeltiä raottamalla. Yks vaihtoehto hyvälle huollolle on kuskata se paikkaan jossa näinkin yksinkertaisista tekniikkalaatikoista jotain ymmärretäänkin.3AHG kirjoitti:Joo näkyy, ja siis senverran kuiten autoista tiän että se toimii kuten kova laatikko Korjaamo vaan ei uskonut, täytyy ilmeisesti viiä' marmorille jos haluaa kunnon huollon tehdä laatikkoon... tai sitten tehhä itte.
MSJD kirjoitti:Jos auto on tyyppihyväksytty 5 hengelle ei siinä silloin saa olla yli 5 istuinta. Toki trafilta voi kokeilla poikkeuslupaa hakea, mutta en sen varaan laskisi..
E: Jos kone on purettu niin itse kyllä tasapainoittaisin uuden vauhtipyörän kanssa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa