Samu kirjoitti:Hieman OT, mutta kestääkö tosiaan newagen 2-litraisen vakiosisuskalut 400hv tehoja? Eiks toi oo perinteisen laakerijumpan oikein kerjäämällä kerjäämistä näissä about +10v vanhoissa ja 140-180tkm ajetuissa suomiautoissa?
JuPe kirjoitti:Ensinnäkin tuo kysymyksesi on sen verran epäselvästi kirjailtu, että jo se yksinään karsii suurimman osan vastaajista. Otsikossa viittaat ko. autoon saataviin bolt-on-turboihin ja varsinaisessa kysymyksessä tiedusteletkin vakio turbon tehorajoitteita ja tarvittavia muita muutoksia jos autoon laittaisikin bolt-on-ahtimen. Eli oletko nyt kiinnostunut niistä saatavilla olevista ahtimista, vai niistä muista muutoksista?
Kone kirjoitti:Kysy Sti Absolute performance/Jesseltä neuvoja ja vinkkejä mitä omaan kokoonpanoosi kannattaa laittaa, Jesseltä saat varmasti apua ja tarvittavat osat, tarvittaessa asennukset ja säädötkin.
Lonttatuavi kirjoitti:Ajaako vakio inletti asiansa vielä td06sl2 20g kanssa?
Kone kirjoitti:Kyllä nää vakio sisuksiset 2.0 tuntuu kestävän. Kuten Jampsu sanoi Turbolexuksen moottorista, ja niin omallakin(-03 sti) kohta rullattu n 5 vuotta ja n 60 tkm yli 400 heppaisena. Kysy Sti Absolute performance/Jesseltä neuvoja ja vinkkejä mitä omaan kokoonpanoosi kannattaa laittaa, Jesseltä saat varmasti apua ja tarvittavat osat, tarvittaessa asennukset ja säädötkin.
jtuomain kirjoitti:Kaikki aina eteenpäin, tietysti voi miettiä saako samalla rahalla/vaivalla jotain vielä hyödyllisempää aikaiseksi. Twin scroll-turbojen laippa downpipen suuntaan on erilainen, joten myös downpipe menee vaihtoon/joudut askartelemaan sen kanssa.
Lonttatuavi kirjoitti:Jep. Tuo ulkoinen hukkis on vielä kysymysmerkki että jaksaako väsätä. Onko noilla twin scrollin sisäisillä portilla tapana ahdistaa viinalla? Kuvissa näyttää vaan aika pieniltä ne reiät.
Displaced kirjoitti:1.5bar se säädettiin
Ehkei penkissä nostanut täysiä ahtoja?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa