Kysytään porukoilta että mistä vikaa etsimään?
Kyseessä siis tuo sigun 98 STI Impreza, Moottori kasattu jokinaika sitten uusiksi ja säädätetty Harisella. Simtekin ecu MAP-anturilla, ei siis MAFfia. Pääsin kyllä fiilistelemään joitakin satoja kilometreja moottorin uudelleen rakentamisen jälkeen täysin toimivalla laitteella, eli vedot oli tallella, ahdot nousi nätisti ja moottori kävi nätisti.
Jostain syystä muutaman päivän tallissa seisottamisen jälkeen (vaihdoin tuulilasiin) alkoi oireilu
Ensimmäinen oire oli muutamaan kertaan nykäisy ja vilautti naku-valoa. . . tämän jälkeen homma meni siihen että pätkien nousi ahdot 0,5 ylöspäin, nyt on tilanne se että ahdot nousee tuohon 0,5 aivan puhtaasti mutta siitä alkaa tasaisesti rötäämään ja veto puuroutuu. . nostaa kyllä sinne säädettyyn 1,1bar. asti kun vaan antaa mennä mutta voimaa ei kyllä ole käytössä?
Olen vaihtanut tulpat ja puolapaketin. . . tulpanjohdot on seuraavana listalla, tosin en jaksa uskoa että näistä vika löytyy, on melko tuoreet NGK.n asialliset piuhat nyt gines.
Mistäs sitten vikaa etsitään?
- Ahtopainesolenoidi ilmeisesti vois olla syynä?
- Letkut pitänee tsekata, Mitkä ja mistä?
Mitä muuta tulisi koitella/huomioida?
Valistuneita ehdotuksia otetaan vastaan. . . otetaan vastaan. . . vastaan (Kummeli huumoria )
Mainitaan nyt vielä että paikallaan motti käy ja kuulostaa ok.lta.