Winchester kirjoitti:Pienen etsinnän ja soittelun jälkeen jälkeen löysin tämmösen katin...
http://www.ebay.co.uk/itm/76mm-Bore-E-M ... 41942be977
...ja hitsaus onnistuu nähtävästi paikallisen ammattikoulun metallipuollella tai jos ei muuten, niin ainakin Harisella tehopenkityksen kanssa samalla kertaa.
Kattellaan vielä. Voi olla ettei tuokaan katti riitä.
Jampsu kirjoitti:Vaihtoehto tietenkin pitää vaan leimalla kattia ja muuten korvaus putkea
RekaM kirjoitti:Kysäseppä tuolta
http://www.kkdmotorsport.com/contact_us.php
Olettaisin että se hitsauskin onnistuu, tiedä sitten löytyykö e-hyväksyntää.
Olis ainakin matkanvarrella, jos Hämeenlinnasta olet Hariselle tulossa.
Winchester kirjoitti:Mistähän mahtas löytyä, jos on edes löytyäkseen, ISO (+350hp) 3" katalysaattori E-hyväksynnällä? Marteliuksella ja Futurezilla on tämmöset 2,5" mallit, mutta on siinä ja siinä, että noista kummallakaan pärjää. Kahdentamiselle ei oikein ole tilaa ja kapitaalia, joten vähän isompi 3" pitäs löytää. Ja sitten vielä tartteis rosterihitsarin Hämeenlinnan liepeiltä.
http://www.martelius.com/verkkokauppa/f ... a/pK85260/
http://www.futurez.fi/fi/shop/pakoputki ... tallikenno
Urran kirjoitti:Jos se katsuri vaatii E-hyväksynnän niin kannattaa muistaa että EY-tyyppihyväksytty osa ei voi olla yleismallinen vaan sen on oltava aina automallikohtainen ja perinteisesti soveltuvuustodistus omaan autoon valmistajalta..
Helpoin lienee ostaa E-hyväksytty DP koska sen mukana todnäk. tulee lappu soveltuvuudesta.
nokonzok kirjoitti:Urran kirjoitti:Jos se katsuri vaatii E-hyväksynnän niin kannattaa muistaa että EY-tyyppihyväksytty osa ei voi olla yleismallinen vaan sen on oltava aina automallikohtainen ja perinteisesti soveltuvuustodistus omaan autoon valmistajalta..
Helpoin lienee ostaa E-hyväksytty DP koska sen mukana todnäk. tulee lappu soveltuvuudesta.
Tää ei pidä paikkaansa. On olemassa tarvikekatalysaattoridirektiivi, jonka mukaan hyväksytty katti on ok. Eikä katsastuksessa muutenkaan pääsääntöisesti mene noin. Kyllähän esim. E-valot käy, vaikka ne olisi eri autosta.
nokonzok kirjoitti:Tää ei pidä paikkaansa. On olemassa tarvikekatalysaattoridirektiivi, jonka mukaan hyväksytty katti on ok. Eikä katsastuksessa muutenkaan pääsääntöisesti mene noin. Kyllähän esim. E-valot käy, vaikka ne olisi eri autosta.
SammyG kirjoitti:nokonzok kirjoitti:Tää ei pidä paikkaansa. On olemassa tarvikekatalysaattoridirektiivi, jonka mukaan hyväksytty katti on ok. Eikä katsastuksessa muutenkaan pääsääntöisesti mene noin. Kyllähän esim. E-valot käy, vaikka ne olisi eri autosta.
Tästä lisää tietoa, niin foorumi ansaitsee paikkansa kilpailussa pitkäjänteisenä tiedon lähteenä, kiitos!
(voisin olla itsekin asiakas)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa