Joni_R kirjoitti:Ilmeisesti tässä hommassa ei oo mitään sellasia tiettyjä pultteja tai muttereita mitkä on ruostunut kiinni tai katkeavat?
Nämä on yleensä niitä mihin se aika törsääntyy ja pitää varautua sitten uusilla osilla jne.
JikkaPee kirjoitti:Oliko kytkimellä paljon kilsoja takana ennekö meni vaihtokuntoseks?
Joni_R kirjoitti:Mutta... Kytkintä ei oo vielä vaihdettu koska tuo talli missä oli alunperin oli tarkoitus tehdä toi remppa, niin nosturi ei oikeen sovellu laatikon irrottamiseen.
Oon nyt kysyny tarjouksia kytkimen vaihtotyöstä ja työhinta-arviot on ollu 600-800e.
Kuulostaa vähän hintavalle joten pitäs vielä jostain keksiä vähän edullisempi paikka.
Tomcat kirjoitti:Just vaihdettiin kytkin 6-loviseen. ( Kone paikallan )
- Cooleri pois
- Startti pois
- Kardaani pois
- Putkisto pois
- Shifteri askista irti
- Pitmount tuki pois
Aski taakseppäin noin 10cm ( Vetarit paikoillaan ) Kannattaa hyödyntää sitä askin poikkipalkkia, siihen saa askin hyvin kiinni, niin ei tuo 10cm väli "elä"
- Kytkimen haarukan poikkitappi pois.
välistä asetelma irti ja kytkinlevy pois. Kannattaa muistaa laittaa uuteen asetelmaan se lukkosokka rengas paikoilleen, ettei unohdu...
Meillä vanhasta askista otettu pätkä kytkinakselia jolla hyvä keskittää levy ennen asetelman kiristystä.
Jos jotain unohtu, niin lisätkää..
Mikou1993 kirjoitti:Onnistuuko 2002 WRX STI 2.0 6v yhtä helpon kuuloisesti?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa