Api[na] kirjoitti:Mulla ei ole kummassakaan (EJ20K ja EJ205) moottorissa venttiili välyksiä säädetty paloilla vaan venttiilin vartta lyhentämällä.
Jampsu kirjoitti:Api[na] kirjoitti:Mulla ei ole kummassakaan (EJ20K ja EJ205) moottorissa venttiili välyksiä säädetty paloilla vaan venttiilin vartta lyhentämällä.
Näinhän ne säädetään newageissakin ku on kiinteät kupit
mechanix kirjoitti:Jampsu kirjoitti:Api[na] kirjoitti:Mulla ei ole kummassakaan (EJ20K ja EJ205) moottorissa venttiili välyksiä säädetty paloilla vaan venttiilin vartta lyhentämällä.
Näinhän ne säädetään newageissakin ku on kiinteät kupit
Entä jos on liikaa välystä? Uus venttiili ja siivua pois?
Jampsu kirjoitti:[quote="mechanix"][quote="Jampsu"][quote="Api[na]"]Mulla ei ole kummassakaan (EJ20K ja EJ205) moottorissa venttiili välyksiä säädetty paloilla vaan venttiilin vartta lyhentämällä.
Jampsu kirjoitti:Api[na] kirjoitti:Mulla ei ole kummassakaan (EJ20K ja EJ205) moottorissa venttiili välyksiä säädetty paloilla vaan venttiilin vartta lyhentämällä.
Näinhän ne säädetään newageissakin ku on kiinteät kupit
kms kirjoitti:Ikävä kyllä en omista venttiilihiomakonetta... Muutenhan se olisi liian helppoa ollutkin.
Mutta luulisi, että edes joku olisi noita palojakin jostain löytänyt. Importcarparts ei vastaa sähköpostiin, joten ehkä sieltä ei ole apuja tulossa.
Alkuviikosta lakki kouraan ja paikalliselle Subarulle siis...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa