HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Avatar
Lonttatuavi
Jäsen
Viestit: 98
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 09:12

Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja Lonttatuavi » 09 Helmi 2015, 18:21

Onko kokemuksia mamasanin myymistä hardrace -tukikumeista? Oli tarkotus tilailla N-ryhmän kumit mutta nuo ois huomattavasti halvemmat. Googlettamallakaan ei oikein löytyny hirveenä tietoa. :dontknow:
Edit: Rallitek:
"These mounts are very hard. These are harder than the Group N motor mounts while still allowing for nominal vibration absorption."

Avatar
Madwiller
Viestit: 179
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:14
Paikkakunta: Kuopio

Re: Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja Madwiller » 09 Helmi 2015, 21:41

Varmasti ovat ihan laatukamaa, paljohan porukka käyttää tuota valmistajaa. Esim tukivarsia jne. :thumbsup:
Subaru Impreza STi Pullukka

Subaru Impreza STi Type RA V-Limited
Toyota MR2 Turbo Rev3

jamppa82
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 11:39
Paikkakunta: vantaa

Re: Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja jamppa82 » 10 Helmi 2015, 12:45

itellä ollut nyt reilu puolivuotta tuo koko setti kiinni eikä mitään pahaa sanottavaa :thumbsup:

Avatar
jtuomain
Viestit: 260
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:00

Re: Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja jtuomain » 10 Helmi 2015, 15:55

En tiedä mitä tuo "nominal" tuossa olevinaan tarkoittaa, mutta kyllä jo N-ryhmän kumeillakin tulee koneen tärinää kabiiniin. Ihan vaan, ettei sitten yllätyksenä tule.
Subaru Impreza WRX STI 2006 "Club"

Avatar
Lonttatuavi
Jäsen
Viestit: 98
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 09:12

Re: Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja Lonttatuavi » 10 Helmi 2015, 16:11

jamppa82 kirjoitti:itellä ollut nyt reilu puolivuotta tuo koko setti kiinni eikä mitään pahaa sanottavaa :thumbsup:

Oli varmaan reilusti vakiota kovempaa kamaa? :think:

SammyG
Viestit: 305
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 22:10

Re: Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja SammyG » 10 Helmi 2015, 19:08

Mulla odottaa STI:n kovemmat tukigummit. Eivät ilmeisesti kuitenkaan ryhmä N:t? Japanian ihmemaasta tilasin kun oli kurssit kohdillaan ennen euron romahdusta.

No anyway. Kumi on kynnellä painettaessa selkeästi kovempaa kun mitä vakiot. Olen ihmeissäni jos ei tule mekkalaa ja tärinää kabiiniin.

jamppa82
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 11:39
Paikkakunta: vantaa

Re: Moottorin- ja voimansiirron tukikumit.

ViestiKirjoittaja jamppa82 » 11 Helmi 2015, 18:59

Lonttatuavi kirjoitti:
jamppa82 kirjoitti:itellä ollut nyt reilu puolivuotta tuo koko setti kiinni eikä mitään pahaa sanottavaa :thumbsup:

Oli varmaan reilusti vakiota kovempaa kamaa? :think:



onhan ne aika jämäkän oloiset varsinkin vakioihin verrattuna mutta en itse ainakaan ole mitenkään hairitsevän kovana tärinöitä pitänyt mutta joitainhan se tietysti voi häiritä riippuu mitä kukin hakee..


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron