juzzi kirjoitti:Autolla ajettu 275tkm. En tähän hätään löytänyt tietoa onko tuossa minun autossa tuota kaksoismassavauhtipyörää vai ei. Onko kenelläkään siitä tietoa?
Painelaakerista ei ollut huoltokirjassa mainintaa, luki vain "kytkinsarja". Eli lienee mahdollista, että on jätetty painelaakeri vaihtamatta.
Outbacker kirjoitti:Kuinkas riskaabelia mahtaa olla jättää tuo kaksoismassavauhtipyörä vaihtamatta kytkinrempan yhteydessä, jos syy vinkunaan onkin tuo painelaakeri? Tuo vauhtipyörä kun tuplaa huollon hinnan... Tosin jos syy onkin siinä, niin kiva taas avata lompakko kun ajaa pajalle uudelleen...
Täytyy koittaa tuota JikkaPeen konstia, mitään tärinöitä en ole itse huomannut. 150tkm vasta ajettu täällä.
maukka100 kirjoitti:Outbacker kirjoitti:Kuinkas riskaabelia mahtaa olla jättää tuo kaksoismassavauhtipyörä vaihtamatta kytkinrempan yhteydessä, jos syy vinkunaan onkin tuo painelaakeri? Tuo vauhtipyörä kun tuplaa huollon hinnan... Tosin jos syy onkin siinä, niin kiva taas avata lompakko kun ajaa pajalle uudelleen...
Täytyy koittaa tuota JikkaPeen konstia, mitään tärinöitä en ole itse huomannut. 150tkm vasta ajettu täällä.
Noilla kilometreillä ei tarvitse olla huolissaan, ellet ole sitä 150tkm ajanut 1000kg kärry perässä
Outbacker kirjoitti:maukka100 kirjoitti:Outbacker kirjoitti:Kuinkas riskaabelia mahtaa olla jättää tuo kaksoismassavauhtipyörä vaihtamatta kytkinrempan yhteydessä, jos syy vinkunaan onkin tuo painelaakeri? Tuo vauhtipyörä kun tuplaa huollon hinnan... Tosin jos syy onkin siinä, niin kiva taas avata lompakko kun ajaa pajalle uudelleen...
Täytyy koittaa tuota JikkaPeen konstia, mitään tärinöitä en ole itse huomannut. 150tkm vasta ajettu täällä.
Noilla kilometreillä ei tarvitse olla huolissaan, ellet ole sitä 150tkm ajanut 1000kg kärry perässä
Itsellä ajoa vasta 10tkm takana mutta tuskinpa on kärryn kanssa ajettu ihan koko aikaa aiemmin
Onko sitten niin, ettei kaksoismassa ota itseensä vaikka kytkintä muuten vähän savuttaisi? Nimittäin käsittääkseni autolla oli hieman iäkkäämpi naisomistaja aiemmin, ja voisin stereotyyppisesti ajatella, että kytkin on niistä ajoista itseensä ottanut. Tuollainen se jo ostaessa siis oli ja meinasinkin heti alkuun sen laitatuttaa, mutta jäi vielä odottamaan.
Toisesta huollosta lähinnä vain tarjosivat heti koko pakettia vauhtipyörän kera, ja jotain puhetta oli kyllä, että se kannattaa samalla vaihtaa vaikka hintaa onkin. Toisesta paikasta jäi sähköpostikeskustelu talteen, ja siinä korostetaan, että on tuuripeliä kuinka kytkin kestää jos vauhtipyörää ei vaihda, sillä sen kuntoa ei silmämääräisesti pysty toteamaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija