MikkoAntero kirjoitti:Jampsulle kiitos viestistä!
Ei muuten tullut mieleenkään että tuohon vanhaankin fööniin saisi billetit vaihdettua! Olisko se sitten Fin-Turbo jonne ottaa yhteyttä vaiko mihin? Sehän saattas olla fiksuin vaihtoehto kun siellä 300:n hepan paikkeilla aiotaan mennä eikä haetakaan sitä viimestä kiukkua ulos...
Tomcat kirjoitti:Tuota, mikäs siinä vakioturbossa piiputtaa??
Tomcat kirjoitti:Jaa, mulle kun lähipiirissä ei ole tullu vastaan yhtään Turbon hajoamista viimiseen 15 vuoteen...
MikkoAntero kirjoitti:Taitaa kutsua kumminkin tuo Blouchin 18G ja Invidian katillinen 3" downpipe niin menis vielä päästöistäkin tod.näk läpi.
Jampsu kirjoitti:2,5L syttyy kyllä aika mukavasti jo esim. Td06sl2-20g hyrräkin
Displaced kirjoitti:Ja jos vakio DPstä sisukalut poistaa niin ei sekään kyllä mene leimasta läpi, pomppaa jo päästöistä...
Tomcat kirjoitti:Tuota, mikäs siinä vakioturbossa piiputtaa??
jtuomain kirjoitti:En minä ainakaan aja liikenteessä tasavauhtia 3000rpm lasissa, ennemminkin lähempänä 2000rpm, pl. tietysti moottoritienopeuksissa jolloin kutosvaihteellakin kierrokset korkeammalla. Olen kyllä samaa mieltä, että turha mielipideasiasta vääntää, lähinnä yritän tuoda esille sitä toistakin näkemystä, joka itselleni ei mitään foorumeita lukemalla tullut selville vaan vasta sitten kun ajoi isompi turbo kiinni ja huomasi, etten kyllä tykkää, sen verran eroa siinä on. Siihen mennessä oli ollut aiemmin kiinni vakio ja TD05-18G billet, joka tuo jälkimmäinen oli omaankin makuun vielä ihan hyvä.Displaced kirjoitti:Ja jos vakio DPstä sisukalut poistaa niin ei sekään kyllä mene leimasta läpi, pomppaa jo päästöistä...
Jos puhutaan downpipena niistä pätkistä, jotka sisältävät vakioputken kaksi katalysaattoria, niin kyllä niistä yhden (ainakin etummaisen) katin voi tyhjätä ja silti menee kirkkaasti päästöistä läpi. Näin ainakin itselläni aikanaan, muistaakseni Harisen penkissä sillä putkella ja Prodrive-takavaimentimella sai luokkaa 340hv, josta eteenpäin alkoi pakopaineet kasvaa liikaa.
MikkoAntero kirjoitti:Jampsulle kiitos viestistä!
Ei muuten tullut mieleenkään että tuohon vanhaankin fööniin saisi billetit vaihdettua! Olisko se sitten Fin-Turbo jonne ottaa yhteyttä vaiko mihin? Sehän saattas olla fiksuin vaihtoehto kun siellä 300:n hepan paikkeilla aiotaan mennä eikä haetakaan sitä viimestä kiukkua ulos...
MikkoAntero kirjoitti:http://www.bptstore.com/Subaru-WRXSTi-TD05H-18G-XT_p_11.html
SammyG kirjoitti:Tai sitten ostaa mun pullukasta halvalla ehjän turpon? (Ja kun molemmat Tamppereen miähiä ollaan niin kikkareen pääsee helposti sovittaessa näkeen).
Jos taas haluaa virittää isommin niin pystyn kyllä suositteleen Fin-turboa. Mulla on heiltä nyt juuri semmoinen kikkare kii minkä tilasinkin.
MikkoAntero kirjoitti:SammyG kirjoitti:Tai sitten ostaa mun pullukasta halvalla ehjän turpon? (Ja kun molemmat Tamppereen miähiä ollaan niin kikkareen pääsee helposti sovittaessa näkeen).
Jos taas haluaa virittää isommin niin pystyn kyllä suositteleen Fin-turboa. Mulla on heiltä nyt juuri semmoinen kikkare kii minkä tilasinkin.
Moro SammyG, minkä ikäinen ja paljonko laulateltu tuolla käytetyllä? Tilasit Fin-turbolta varmaan isomman billet -siipisen erikoishärvelin?
MikkoAntero kirjoitti:Siinnä se sit olis, huollettu IHI nimittäin. Billettisiipi, uudet laakerit ja tiivisteet sekä tasapainoitus; ens viikolla autoon kiinni
http://imgur.com/NeEXHJF
MikkoAntero kirjoitti:Siinnä se sit olis, huollettu IHI nimittäin. Billettisiipi, uudet laakerit ja tiivisteet sekä tasapainoitus; ens viikolla autoon kiinni
http://imgur.com/NeEXHJF
Lonttatuavi kirjoitti:MikkoAntero kirjoitti:Siinnä se sit olis, huollettu IHI nimittäin. Billettisiipi, uudet laakerit ja tiivisteet sekä tasapainoitus; ens viikolla autoon kiinni
http://imgur.com/NeEXHJF
Mitä kaikkea etua tosta billetistä pitäs olla, lisää tuottoa? Mitä ne lupailivat huollossa?
-Jarkko- kirjoitti:Varmasti on hyvä, lds-turbosta kuullu vaan hyvää. Hintaki on erittäin kohtuullinen
Holsettipuolella kun vaihdetaan billettiä, herkkyys ja heräävyys kasvaa ihan uusiin sfääreihin, toki niissä on orkkiskompressori melko painava, sanosin et tässä käy samoin mut pienemmässä mittakaavassa edellyttäen että profiili on siivessä sama
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa