Mikou1993 kirjoitti:Moro, alkanut nyt mun subaru wrx sti bugeyessa haisemaan bensa kylmä käynnistäessä ja hörppää tuolloin älyttömästi bensaa nii mikä voisi todennäköisemmin vuotaa? Auto toimii muuten kun unelma.
Urran kirjoitti:Eiks paljon kehtaa ja roskiksen välissä oo mitään vaihtoehtoa? Itelle esim. Kelpais (ymmärtääkseni viel samalta paikkakunnalta ollaan )
On, pois lukien dccd kytkimellä olevat.Maahisglesku kirjoitti:Eikö subarun neliveto ole jatkuva 50/50
On, pois lukien dccd kytkimellä olevat.[/quote]JMTN kirjoitti:[quote="Maahisglesku"]Eikö subarun neliveto ole jatkuva 50/50
SamiS kirjoitti:Mikä palaa? Eli GT legacyssä haisee turbon lähellä palanut kumia. Ei tuu ajon aikana hajuja sisälle mutta paikallaan ollessa tulee. Missään ei näy mitään epämäärästä ainakaan ylhäältä katottuna ja toimiikin ihan normaalisti.
Mikä palaa? Eli GT legacyssä haisee turbon lähellä palanut kumia. Ei tuu ajon aikana hajuja sisälle mutta paikallaan ollessa tulee. Missään ei näy mitään epämäärästä ainakaan ylhäältä katottuna ja toimiikin ihan normaalisti.
Sti330 kirjoitti:Mikä palaa? Eli GT legacyssä haisee turbon lähellä palanut kumia. Ei tuu ajon aikana hajuja sisälle mutta paikallaan ollessa tulee. Missään ei näy mitään epämäärästä ainakaan ylhäältä katottuna ja toimiikin ihan normaalisti.
Tirkistä lampulla sinne up pipen päälle venttiilikopan alalaidan kohdalla. Tahtoo tiputella muutaman nopan moottoriöljyä käryämään.
On normaalia näissä, ei aiheuta toimenpiteitä.
Kennedy kirjoitti:...
Mikä muuten mahtaa olla leveys ja et Foren orkkis ('99 turbo s 16") pelleissä? Vanteissa ei ole mitään merkintöjä missään kohtaa.
...
SamiS kirjoitti:Sti330 kirjoitti:Mikä palaa? Eli GT legacyssä haisee turbon lähellä palanut kumia. Ei tuu ajon aikana hajuja sisälle mutta paikallaan ollessa tulee. Missään ei näy mitään epämäärästä ainakaan ylhäältä katottuna ja toimiikin ihan normaalisti.
Tirkistä lampulla sinne up pipen päälle venttiilikopan alalaidan kohdalla. Tahtoo tiputella muutaman nopan moottoriöljyä käryämään.
On normaalia näissä, ei aiheuta toimenpiteitä.
Sitä minäki veikkasin muttakun on vaan niin kumimainen haju.
No täytyy huomenna käydä auton alla.
mechanix kirjoitti:Sähköinen kaasuläppä.
Lamar kirjoitti:Mistä vuosimallista ja moottoriversiosta lähtien on bensa Forestereissa ollut ketjukone.
mlou kirjoitti:Hmm, mikähän mahtaa olla Imprezassa ('04 WRX STI), reippaalla kiihdytyksellä ja isommilla vaihteilla motarilla kiihdyttäessä kuuluu selkeästi jonkinlainen pätkittäinen "imuääni", " tshuup tshuuup tshuup "? Imuvuoto tms?
Ahdot tallessa ja BOV:in putsasin myös justiinsa. Oli myös jännä viritys BOV:issa, kyseessä APS:n High Volume Twin Vent BOV, jossa oli kierrättävän reiän pää tulpattu ja oli joku kyläseppä pajoittanut kokonaan puhaltamaan ulos...
JMTN kirjoitti:Mites foorumilaisella on imprezoissa kestäny takaiskareiden yläpäät ?
Vakio tolpista siis, varsinki STI iskareista kommenttia.
Itsellä kolahtee montuissa, hyvinki herkästi ja alustasta ei löydy väljää. Autolla ajettu 110tkm ja kolahtelu alkanu 5tkm sitten.
Kysymys kuuluu, et voiko yläpäät olla näin heikot ??
JMTN kirjoitti:Mites foorumilaisella on imprezoissa kestäny takaiskareiden yläpäät ?
Vakio tolpista siis, varsinki STI iskareista kommenttia.
Itsellä kolahtee montuissa, hyvinki herkästi ja alustasta ei löydy väljää. Autolla ajettu 110tkm ja kolahtelu alkanu 5tkm sitten.
Kysymys kuuluu, et voiko yläpäät olla näin heikot ??
Samu kirjoitti:JMTN kirjoitti:Mites foorumilaisella on imprezoissa kestäny takaiskareiden yläpäät ?
Vakio tolpista siis, varsinki STI iskareista kommenttia.
Itsellä kolahtee montuissa, hyvinki herkästi ja alustasta ei löydy väljää. Autolla ajettu 110tkm ja kolahtelu alkanu 5tkm sitten.
Kysymys kuuluu, et voiko yläpäät olla näin heikot ??
Jos lontoo taipuu:
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1911692
-rasvanipat em. ohjeen mukaan ja kerran vuoteen puristat sinne rasvaa niin kolinat loppuu siihen
JMTN kirjoitti:[quote="Samu"][quote="JMTN"]Mites foorumilaisella on imprezoissa kestäny takaiskareiden yläpäät ?
Vakio tolpista siis, varsinki STI iskareista kommenttia.
Itsellä kolahtee montuissa, hyvinki herkästi ja alustasta ei löydy väljää. Autolla ajettu 110tkm ja kolahtelu alkanu 5tkm sitten.
Kysymys kuuluu, et voiko yläpäät olla näin heikot ??
mechanix kirjoitti:Automaateissa on omat tyhjennysproput ja tikut laatikolle ja etuperälle, manuaaleissa vain yksi molempia, sama öljy pyörii koko laatikossa ja täyttö tikunreiästä.
Qulle kirjoitti:Multa löytyy 3kpl R160 periä irrallaan... kaksi tais olla 3.9 välityksellä ja yksi 3.545 (200:n vakio)
Jos tarvetta niin ilmottele.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa