Forester XT kirjoitti:On kyllä ihna jäätävän vaikea selvitettävä.. Itsellä Englanti aika huonoa niin ei vaan aukea. Törmännyt 60/40, 50/50, 55/45 ja 90/10
Ja ajonvakautuksen namiskuukkeli löytyy .
SixStars kirjoitti:Forester XT kirjoitti:On kyllä ihna jäätävän vaikea selvitettävä.. Itsellä Englanti aika huonoa niin ei vaan aukea. Törmännyt 60/40, 50/50, 55/45 ja 90/10
Ja ajonvakautuksen namiskuukkeli löytyy .
Joo, noissa automaateissa on aika laaja setti vaihtoehtoja Mut toi 90:10 se ei taatusti ole ( eikä myös 50:50, koska manuaaleja he kaikki )
- ja toisaalta, tuolla sun autolla ihan sama, kyllä se lähtee ku hauki kaislikosta kelistä riippumatta ja kaappimainen olemus on semmoinen ettei kukaan valoissa vierellä seisovista tavan kanssa-autoilijoista usko miten Foren näkönen auto lähtee tolla paketilla
( no, Subaruihmiset ymmärtää että tää 'on ihan tavallinen suorituskyky' perheautolle, mut me ollaan me ja muut kattelee meidän takavaloja talvella, koneesta riippumatta.. no, okei ehkä jotku 100k€ XDrivet ja 4maticit saattaa saada päänahan sillä sijoittamallaan 80-95 kiloeurolla että pieksee vaikkapa meikäläisen viidentonnin pulkan, muttei helposti sittenkään )
baburusa kirjoitti:Onko kellään kokemusta Goodyearin Gatorback-moniurahihnoista? Ilman uria, vähemmän ääntä. 10k ajettu hihna alakanu laulamaan joka aamu ja toinen hihna jo menossa. Kireys, hihnan kuluneisuus tarkistettu, kaikki kiristimet + laakerit hiljasia ja silti huutaa hihna. Kiristää..
JayL kirjoitti:Mitäs lambdoja jengi on käyttänyt menestyksellä twin turboissa? Öljynvaihdon yhteydessä huomattiin, että lambdasta näytti olevan ainakin yksi johto poikki, joten uutta pitäisi lykätä tilalle. Kyseessä tuo sigun Legacy BH5, rev B ja manuaali.
Vai laitanko laajakaistan, josta kapeakaistan emulointi(?) eculle?
Qulle kirjoitti:No jos ei laajakaistaa ole niin ääni sille.
emponator kirjoitti:Oisko kellään tietoa miksi -06 impreza 2.0R katoaa tehot tasan 2000rpm kohdalla. Ostin auton kesäkuun lopussa, se silloin jo teki sitä että kaasutettaessa esim risteyksestä 2000 kiekan kohdalla tuli todella selvä tehohävikki joka kesti jonnekkin 2,5-3K kohdalle.
_ni_ kirjoitti:Osaako joku sanoa suoriltaan, että voiko vuosimallin 06 wrx impusta ottaa surullisen kuuluisan toisioilmapumpun pois ilman mitään muutoksia ecuun? Tänään aamulla kun lähdin töihin niin moottorin häiriö valo syttyi ja vikakoodin lukija ilmoitti tuota ilmapumppua.
Jampsu kirjoitti:_ni_ kirjoitti:Osaako joku sanoa suoriltaan, että voiko vuosimallin 06 wrx impusta ottaa surullisen kuuluisan toisioilmapumpun pois ilman mitään muutoksia ecuun? Tänään aamulla kun lähdin töihin niin moottorin häiriö valo syttyi ja vikakoodin lukija ilmoitti tuota ilmapumppua.
Vaatii ecun ronkkimista.
TexBuxer kirjoitti:Outback 06 teki kerran pakkaskäynnistyksessä erikoisen tempun. Lasinpyyhkijät ei toiminut, auto kävi, ja kellossa näkyi teksti ACC. Uudelleen käynnistys korjasi. Koritietokone ei käynnistynyt?
JMTN kirjoitti:Pakoputki keskustelusta ymmärsin muut, paitsi et mitä tarkoitetaan boost creepillä ?
Kun paljon on puhuttu, että 3" putken kans voi ilmetä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa