mehteejä kirjoitti:Onko impreza 1998 mittari vaijerilla vai anturilla.
Mistä löytyy autosta että voi tarkistaa.
mittari vain joskus vähän värähtää ja trippiin
kertyy erittäin vähän metrejä.
Mikä vikana?
JARPPI kirjoitti:No niin tulihan sieltä nouhauta.
Joo häntiä vaihdettiin nuorempana 200:seen ja vanhempiin imppuihin mut alkaa muisti pätkimään.
Targaan pitäisi saada uusi laatikko, tuli öljyjen mukana hammas.. tosin laatikko pelaa hyvin(vielä) mutta ei kehtais lähtee särkee Ruotsiin laatikkoa... Saa tarjota edullista 4.44 laatikkoa sopu hintaan tai sitten tehdään hybridi laatikko nurkkaromuista..
jonu kirjoitti:Uusi foorumilainen kyselee tyhmiä..
Olisi tarkotus ostaa subaru legacy wagoni, mutta saako noihin tehoja lisää esim. putkiston vaihdolla tai lastulla?
Esim onko järkeä ostaa tollasta 2.0 koneella tai 2.5 koneella?
http://www.nettiauto.com/subaru/legacy/6947420
jonu kirjoitti:Entä tommonen?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/su ... 000&noec=1
an13 kirjoitti:Service manual Legacy jenkkimalliin:
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy%20Outback/2012/USDM%20Legacy%20FSM%202012%20(BM-BR)/
Jack Morre kirjoitti:Onkos kellään käsitystä kuinka vahvoja noi subarun vakio kampurat on ja onko vaparin kampiakseli sama kuin turbomalleissa?
Ei internetistäkään tunnu asiasta tietoa löytyvän
TJani kirjoitti:Bensanpaineet kannattaa jotenkin poistaa ennen letkujen irrotusta, muuten on bensat silmässä.
Helpoiten onnistuu irrottamalla bensapumpun rele tai piuha suoraa pumpulta ja starttailla sitten konetta niin kauan kun meinaa käydä.
Bensapumpun rele löytyy kuskinjalkatilasta ruskean pääreleen jommalta kummalta puolelta, toinen on lämmityslaitteen puhaltimen rele joten ei varaa vaikka ottaa molemmat irti. Näin LHDssä en teidä missä RHDssä ko. releet on.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa