Wolfheart kirjoitti:JuuS0 kirjoitti:Tollasilla linjoilla itsekin, mut mietityttää et mikä niistä. Kampuran ja nokan asentotunnaritkaan ei taida järin lämpöherkkiä olla? Ton kauppareissun jälkeen auto kuitenkin lähti käyntiin ongelmitta kolme kertaa peräkkäin, siis kuumalla koneella. Tähän asti toi ongelma on ilmaantunut kylmältä koneelta muutama kilsa ajoa ja sen jälkeen noin 30min odottelua jolloin ei enää käynnisty. Erillispuolavehje niin pitäishän sen edes lupailla jos yks puola ois mykkänä. Ehkä täytyy tonne polttoainepuolelle suunnata katseet, suodatin, pumppu, pumpun rele.
Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla
Oman kokemuksen mukaan nokka-akselin anturi antautuu nimenomaan niin että se lakkaa ensi toimimasta kun kone on kuuma.
Totta vieköön. Alkaa vaikuttamaan siltä että juurikin nokan tunnari oli syypää. Hain toiselta uskovaiselta kasan tunnistimia ja vian ilmaantuessa vaihdoin tilalle toisen, käynnistyi välittömästi. Nyt muutaman päivän ajellut ongelmitta *koputtaa maalaamatonta puuta*. Kiitoksia avusta.
Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla