ViestiKirjoittaja tatu_s » 09 Tammi 2017, 07:51
Minulla oli top mountilla IAT kennon etureunassa, kaasuläpän reiän vieressä. Sorvasin alumiinista kierreholkin joka hitsattiin coolerin. Siitä pähkäilin että mittaa just jäähdytettyä ilmaa, mitä se moottori oikeastikin saa eikä lämmin imusarja vastaavasti säteile lämpöä suoraan anturille. Pelaa varmasti ongelmitta myös imusarjassa jos ei jää mihinkään poteroon. V4 GT cooleri anturin kierteellä olisi ylimääräisenä, dumpin lähtö on ainakin erilainen kuin sinulla.
Vakio map-anturi loppui tuossa jo 1bar, jos 1,5bar tarkoitus säätää niin laita ennakkoa alkuun vaikka 7 -> 10 astetta. Toki tuohon vaikuttaa moni asia vaan tuolla pitäisi olla turvallista. Huomioitavaa tosiaan se IAT joka nousee nopeasti jo 1bar paineella ja vaatii ennakon pienennystä. Toinen on pakopaine jolle voi hitsata jarruputkiliittimen uppipeen, kieppi jarruputkea hävittämään lämmön ja mittarista käy joku halpa ahtopainemittari tms. Voi vaatia sen kuristimen letkuun ettei lepata mittari pakopulssista. Itsellä oli pakopaineen kanssa ongelmaa pitkään parilla eri ahtimella ja pakopesällä..
Softa oli minusta melko selkeä, samat asiat sieltä jotakuinkin löytyy, vain eri nimillä ja kartat eri päin yms. Tuo oli siitä loistava että kaikki pelaa heti kun tehtaalta tulleessa autossa, jää vaan painepuoli ja turvatoiminnot säädettäväksi.