Qulle kirjoitti:Mulle ei tuo kuva näy... mut miten olis kemiallinen metalli?
Qulle kirjoitti:No pitäänse ainakin pitempään ku sikamassa [emoji1] [emoji1]
Shakal kirjoitti:Qulle kirjoitti:No pitäänse ainakin pitempään ku sikamassa [emoji1] [emoji1]
Touché.
@toisaalla neuvottiin ottamaan inletistä lähtö ja tukkimaan tuo turbon, koska kuulemma toimii yhtä hyvin myös sitä kautta. Jotenkin epäilyttävää ottaa imupuolelta kun alkuperäinen on painepuolella, mutta toisaalta kaasuläppä auki sitä kelloa vasta availlaan.. Mulla on inletissä yksi ylimääräinen lähtö, olisi halpa ja suhteellisen helppo kokeilu.
Jampsu kirjoitti:Shakal kirjoitti:Qulle kirjoitti:No pitäänse ainakin pitempään ku sikamassa
Touché.
@toisaalla neuvottiin ottamaan inletistä lähtö ja tukkimaan tuo turbon, koska kuulemma toimii yhtä hyvin myös sitä kautta. Jotenkin epäilyttävää ottaa imupuolelta kun alkuperäinen on painepuolella, mutta toisaalta kaasuläppä auki sitä kelloa vasta availlaan.. Mulla on inletissä yksi ylimääräinen lähtö, olisi halpa ja suhteellisen helppo kokeilu.
Wtf? Eihän se voi toimia kun ei ole ylipainetta mikä avaisi hukkaportin kellon...
Shakal kirjoitti:@toisaalla neuvottiin ottamaan inletistä lähtö ja tukkimaan tuo turbon, koska kuulemma toimii yhtä hyvin myös sitä kautta. Jotenkin epäilyttävää ottaa imupuolelta kun alkuperäinen on painepuolella, mutta toisaalta kaasuläppä auki sitä kelloa vasta availlaan.. Mulla on inletissä yksi ylimääräinen lähtö, olisi halpa ja suhteellisen helppo kokeilu.
-Jarkko- kirjoitti:Shakal kirjoitti:@toisaalla neuvottiin ottamaan inletistä lähtö ja tukkimaan tuo turbon, koska kuulemma toimii yhtä hyvin myös sitä kautta. Jotenkin epäilyttävää ottaa imupuolelta kun alkuperäinen on painepuolella, mutta toisaalta kaasuläppä auki sitä kelloa vasta availlaan.. Mulla on inletissä yksi ylimääräinen lähtö, olisi halpa ja suhteellisen helppo kokeilu.
Tuohan ollu hyvä neuvo Vähän heikosti vois toimia, imusarjasta voi ottaa mut kannattaa se tuo laittaa kuntoon, eikö siinä ole kierre ja tosta nipasta vaan kierre rikki? Jos siihen laittas metallisen letkulähdön tilalle ?
-Jarkko- kirjoitti:Shakal kirjoitti:@toisaalla neuvottiin ottamaan inletistä lähtö ja tukkimaan tuo turbon, koska kuulemma toimii yhtä hyvin myös sitä kautta. Jotenkin epäilyttävää ottaa imupuolelta kun alkuperäinen on painepuolella, mutta toisaalta kaasuläppä auki sitä kelloa vasta availlaan.. Mulla on inletissä yksi ylimääräinen lähtö, olisi halpa ja suhteellisen helppo kokeilu.
Tuohan ollu hyvä neuvo Vähän heikosti vois toimia, imusarjasta voi ottaa mut kannattaa se tuo laittaa kuntoon, eikö siinä ole kierre ja tosta nipasta vaan kierre rikki? Jos siihen laittas metallisen letkulähdön tilalle ?
Jampsu kirjoitti:
Tuohan ollu hyvä neuvo Vähän heikosti vois toimia, imusarjasta voi ottaa mut kannattaa se tuo laittaa kuntoon, eikö siinä ole kierre ja tosta nipasta vaan kierre rikki? Jos siihen laittas metallisen letkulähdön tilalle ?
Shakal kirjoitti:
Ei ole kierrettä. Jos olisi, niin tämä ei olisi ollut asia eikä mikään.
Shakal kirjoitti:Toimii kuten ennenkin, mutta kuulostaa edelleen siltä että konepellin alla asuisi pikkuoravia. Aina kun ahtaa, vingunta on todella kovaa, kuulostaa aivan siltä että auto olisi remmiahdettu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa