HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).
Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.
Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.
-15 cvt forre 2l bensa. Kun heittää kylmänä käyntiin niin kierrokset 2000krs. Kun lähtee ajaan niin auto kulkee aivan liian lujaa(70km/h) kunnes kone lämpiää ja kierrokset tippuu. Jarrulla pitää hillitä menoa yms tyhmää menoa. Merkkoliikkees sanoo että se on sen ominaisuus mitään ei oo tehtävissä. Mutta eikös softaa pysty muuttaa niin että kylmäkierrokset olisi maltillisemmat? Ja jos niin missä? Ilmeisesti korkeilla kierroksilla vaikutetaan päästöjuttuihin nopeammalla lämpiämisellä tms.
Ihan sama juttu vuoden 2000 GT-B Legacy automaatti, kovaa mennään ( ei ny ihan seittemääkymppiä , mut kuitennii ) kovana pakkasaamuna ja jarrulla sidotaan alkumatka jos pitäis hiljempaa päästä - harvemmin tarvii onneks täällä 'maalla'
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4 Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!? Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta! Failure is always an option -Mythbusters- When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-