HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Bolt one aftermarket Turbot

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Tomcat » 12 Heinä 2017, 10:31

Tuota kun oon niin laiska niin en jaksais alkaa vaihtaa pakosarjaa ym,ym vaan pitäis mennä vielä toistaiseksi Turbolla joka menee vakiopaikalle ja on siis omalla hukkiksella, kysymys kuuluukin että mikä näistä ahtimista on hyväksi havaittu mitä tarjolla on ollut, jotain jättikokoisia on ollut tarjolla mutta jotenkin tuntuu että ne on ihan pa***a kaikki...

Turbo tulee siis automaattiin jossa 4000rpm stalli, joten saa olla "iso puhallin"

Lähetään nyt vaikka tästä... Jos parempi löytyy niin hep tänne vaan lankaan tiedot.

http://shop.scoobyclinic.com/index.php? ... uct_id=133
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Displaced » 12 Heinä 2017, 12:36

eipä tuosta oikein enää parane bolt on ahtimet.

Precisionin bolt on turbo on toinen vaihtoehto jolla menee 300hv rikki @ 4000rpm

ei mopolla kuuhun, pakopesän rajoitteet tulee jo vastaan vakiopaikalla, eli menee vaan tukkoon, eikä oikeastaan kompurapuoltakaan hirveästi voi kasvattaa ennekun joutuu rälläköimaan vaihdelaatikon kiinnikkeitä ja tumblereiden korvakkeita, ala MD321V etc.
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja mechanix » 12 Heinä 2017, 22:08

Voidaan kokeilla tota mulla olevaa MD321V:n pakopesään rakennettua Lehtimäen ahdinta ;-)
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

Avatar
SERE
Viestit: 267
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 00:20

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja SERE » 12 Heinä 2017, 22:54

mites cavallin ahtimet. Itellä ei ainakaan vielä kokemusta mutta rsd sivuilla lupailut "isoihin" tehoihin
AWDsome
Projekti: JDM Compound twinturbo Limited edition
Käyttis: GF8 STI
ex. Subaru Legacy 207 Turbo MY92
SVX

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Displaced » 12 Heinä 2017, 23:12

eipä noi cavallitkaan hirveästi mieltä lämmitä.
yli 600hv jäi paljon vajaa @ 2bar
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Avatar
Jampsu
Viestit: 1209
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Jampsu » 13 Heinä 2017, 08:52

Onhan noita garrett versioitakin vakio paikalle gtx30-35 luokkaa, imuputkea joutuu tietty rakentamaan kun on vähän isommalla imupuolella. Ei sinne kyl liikaa tilaa jää millään isommalla ropelilla td06sl2-20g oli jo aika tiukalla sovitteella kompura kotelon puolesta.
http://www.ebay.com/itm/390339253775?redirect=mobile
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.

SammyG
Viestit: 305
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 22:10

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja SammyG » 13 Heinä 2017, 09:24

Kun laittaa TGV-deletet, niin kompuran puolelle tulee tuota kaivattua tilaa vähän. Vähäkin auttaa sielä puolella kaikessa.

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: RE: Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja mechanix » 13 Heinä 2017, 09:30

SammyG kirjoitti:Kun laittaa TGV-deletet, niin kompuran puolelle tulee tuota kaivattua tilaa vähän. Vähäkin auttaa sielä puolella kaikessa.

Tässä tapauksessahan sellasia ei edes ole...
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: RE: Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Tomcat » 13 Heinä 2017, 10:49

mechanix kirjoitti:
SammyG kirjoitti:Kun laittaa TGV-deletet, niin kompuran puolelle tulee tuota kaivattua tilaa vähän. Vähäkin auttaa sielä puolella kaikessa.

Tässä tapauksessahan sellasia ei edes ole...


:lol: :lol: :lol: Old school versio

Kuulin huhua että tuota SC46 saa myös 51 versiona, mutta pitää erikseen tilata??
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Displaced » 13 Heinä 2017, 10:57

Ei saa virallisesti enää SC50 turboa, terveisin suomen virallinen jälleenmyyjä...

kaikki SC46 isommat bolt on turbot on scoobycliniciltä "lopetettu".

Blouchilta saa isompia, mutta samat ongelmat niitä piinaa, eli ei vaan toimi kunnolla.

Eli saan mä sulle vaikka SC55 teetettyä jos haluat, mutta tulet pettymään...
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Hakala
Viestit: 181
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 22:15

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Hakala » 17 Heinä 2017, 15:44

Eikös Precisionilta pitänyt olla joku uusi "500whp" bolt-on turbo? Vai onko tämä sama mistä Displaced aiemmin yllä mainitsi?

http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ ... lable.aspx

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Displaced » 17 Heinä 2017, 19:37

Juurikin tuo sama
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Tomcat » 17 Heinä 2017, 19:57

_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Displaced » 17 Heinä 2017, 21:29

Nyt kattelet taas pienempää ahdinta kuin SC46? Eikö isompaa pitänyt katsella :D

SC46 = Dominator 2.5XTR käytännössä.

Edelleen, jos noista Blouch tai Scoobyclinic ahtimista on kysyttävää, niin kannattaa laittaa mulle viestiä kun niitä kerta maahan tuon.

Samoiten jos toi precision kiinnostaa...
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: Bolt one aftermarket Turbot

ViestiKirjoittaja Tomcat » 17 Elo 2017, 15:02

Löyty tuollainen SC50 josta olis tarkoitus teettää sekasikiöiden sekasikiö :lol: Katotaan kunhan saadaan mietittyy ratkaisu heräämiseen niin mitä siitä tulee, varmaan SC46 :lol:
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron