HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Silent_alarm
Viestit: 207
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 06:27
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

ViestiKirjoittaja Silent_alarm » 05 Helmi 2018, 02:14

Nythän on niin karkea hetki että alkaa vakio IHI VF28 antautumaan pikkuhiljaa. Tarttee saada uus hyrrä sinne :problem:

Mites se nyt menee noitten pakopesien kanssa kun on P20, P18, P15 jne niin mitä pienempi luku sitä pienempi pakopesä? Miten noi pakopesät erottaa toisistaan? Onko noissa turbiinipyörissä eroa vai pelkästään pesässä?

Luultavasti tässä jonkun sortin hybridi tarttee järkeillä että saa semmoisen kuin haluaa.

Tuolla olis tarjolla rebuildattu VF22 ja VF34 P20:n pakopesällä. Kattelin että moisiin sais myös 18G:n kompurapesää eBay turbopulju Mambalta. Tekeekö noilla Mamban rojuilla mitään?
IG @behindthesteeringwheel
http://www.youtube.com/channel/UCEosqFAhQJnXxwxv6ZuHQZQ
-99 Subaru Impreza STi Type RA V-Limited
-86 Subaru Leone 1.8 4WD Turbo High Roof Wagon
-86 Subaru Leone 1.8 4WD Turbo High Roof Wagon

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

ViestiKirjoittaja Displaced » 05 Helmi 2018, 10:08

Täällä moni noista mamboista ja kinugawoista huutelee.
Tosin melkoisia pettymyksiä noi ovat olleet ja suht ongelmaherkkiä. Milloin mihinkin vaihdetaan siipiä tai räpelletään hukkaporttia...

Riippuu pitkälti mikä tehotavoite on että mitä sinne kannattaa alkaa tunkemaan...
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Silent_alarm
Viestit: 207
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 06:27
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

ViestiKirjoittaja Silent_alarm » 07 Helmi 2018, 14:30

Vähän huonosti muotoilin mutta Mamba tosiaan tajoaa IHIläiseen käypästä 18G:n kompurapesää. Sillä tässä ny mietin että alkaisko metästää käytettyä ja palastelee hybridiä vai mitäköhän tekis. 350-420hv ois se väli minne sais osua tuo tehotavoite. Tärkeämpänä kuitenkin pidän toimivuutta ja laajaa vetoaluetta kuin huipputehoa.

Garretin GTX2860R Gen2 oli mielessä mutta näköjään on ny tullu G25 sarja pihalle kanssa. Hmmmh....

Tuolla olis myös rebuildatut VF22:n ja VF34 P20 pakopesällä tarjolla... Päätöksiä päätöksiä.
IG @behindthesteeringwheel
http://www.youtube.com/channel/UCEosqFAhQJnXxwxv6ZuHQZQ
-99 Subaru Impreza STi Type RA V-Limited
-86 Subaru Leone 1.8 4WD Turbo High Roof Wagon
-86 Subaru Leone 1.8 4WD Turbo High Roof Wagon

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

ViestiKirjoittaja Tomcat » 07 Helmi 2018, 20:40

Tuo SC46 on kyllä osoittautunut herkäks ja tuottavaks puhaltimeks. Tosin 2.0L voi alapää pikkasen kärsiä, mutta kait se on noissa kaikissa yli 400hp tuottavissa on jonkin sortin ongelma.

http://shop.scoobyclinic.com/index.php? ... uct_id=133
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

ViestiKirjoittaja Displaced » 07 Helmi 2018, 21:19

No vakiopaikalle tuo sc46 on erinomainen hyrrä.
Oli sitä jo kohta kymmenen vuotta sitten... Mutta melkeinpä tosiaan 2.5l paremmin soveltuva.

FP Green on 2l härveleissä melko hyvin toimiva setuppi myös vakiopaikalle.
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää

Silent_alarm
Viestit: 207
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 06:27
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Bolt-on ahdinpäivitys vaihtoehtoja?

ViestiKirjoittaja Silent_alarm » 07 Helmi 2018, 22:59

Juu vähän turhan yläkieku tuo SC46, SC38 ois dynokäppyrää kattellessa huomattavast mieleisempi. 2.1 stroukkipatahan tuo on mikä konehuoneessa majailee. Isoja on ollu suunnitelmat jo pitkän aikaa mutta toteuttaminen sitäkin myöten sitten yhtä hidasta :roll:
IG @behindthesteeringwheel
http://www.youtube.com/channel/UCEosqFAhQJnXxwxv6ZuHQZQ
-99 Subaru Impreza STi Type RA V-Limited
-86 Subaru Leone 1.8 4WD Turbo High Roof Wagon
-86 Subaru Leone 1.8 4WD Turbo High Roof Wagon


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron