HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Outback 3.0R

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
xami89
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Huhti 2018, 18:25

Outback 3.0R

ViestiKirjoittaja xami89 » 25 Huhti 2018, 18:37

Tuli tuossa hetki sitten tehtyä kaupat pohjoisruotsista tuodusta vm 2006 Outbackista 3.0R koneella. Alusta oli vielä sen verran hyvässä kunnossa säilynyt ja muutenkin aukoton huoltohistoria että tuohon teetettiin ruostesuojaus sillä autolla olisi nyt tarkoitus ajella mahdollisimman pitkään. Mitä olen lueskellut niin järkevällä öljynvaihtovälillä koneen pitäisi kyllä kestää vielä pitkään, nyt on mittarissa noin 200tkm.

Autoon tuli teetettyä huolto jossa vaihdettiin kaikki öljyt ja nesteet voimansiirtoa myöten. Moottoriöljyihin liittyen tulin vähän kyselemään, sillä suositus taitaa ohjekirjassa olla 5w 30 öljy. Korjaamo laittoi koneeseen championin 5w 30 c3 litkut, mutta jos tässä jatkossa aion itse noita moottoriöljyjä vaihdella niin mikä nyt sitten olisi paras vaihtoehto vai onko muulla väliä kuin tuolla viskositeetilla?

käykö esim castrol 5w30 edge titanium fst tai castrol 5w30 magnatec start/stop? Miten nämä eroaa muun kuin hintansa osalta?

Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron