Kyseessä -95 Legacy 2.2 GX sedan, josta on jo toista kertaa visko antautumassa. Auto on poikani käytössä ja alkoi raportoida pidemmän ajolegin jälkeen tapahtuvaa jumittamista parkkiruutuun veivatessa tai muuten tiukasti kääntäessä. Kerran siihen jo viskon vaihdoin samasta syystä, tokeni tietysti. Mikä hitto noita rikkoo...?
Kävi mielessä pikaratkaisuna tehdä siitä etuvetoinen, että loppuuko meno kokonaan jos nappaa kardaanin irti? Mitään sulakejuttuja ei tässä ole.
Entäpä, jos kuitenkin alkaa metsästää viskoa, niin käykö nuo miten ristiin, jos vain joku löytyy, niin käykö? Joko koko klöntti lisukkeineen tai pelkkä sisus, ehkä senkin saisi vaidettua...
Kovin suuria summia tuohon ei kehtaa laittaa, mutta mielellään pitäisi ajossa kun muuten on siisti ja kaikki vermeet pelaa.