JJR kirjoitti:Nyt ku olis testeri-dataa suuttimien korjausarvoista, niin helpottais kummasti diagnosointia.
Mutta helpoin ja halvin ensitarkastus rikkaaseen seokseen lähtee siitä, että saako se kone riittävästi ilmaa? Eli onko ilmanputsari tukossa tai ahtoputkistossa vuotoa?
FreeSSM löytyy, mahtaako sillä päästä käsiksi suuttimien korjausarvoihin, niin voisin vilkaista? Autossa on HKS imuputki ja sienisuodatin, joten MAF saattaisi olla hieman likaantunut eikä se taida vikakoodiakaan kovin herkästi subaruissa antaa. Auto käy kyllä normaalisti, eli en usko ahtoputkien vuotoon.
Jari_w123 kirjoitti:Pystyykö bensa subarun moottorin ohjainlaite korjaamaan käyntiä suuttimien ruiskuttamaa bensa määrää muuttamalla? Dieseleissä tuo on selvä homma mut en oo kuullu että bensoissa tuollaista olis. Vai onko ko auto bensa suoraruisku? Jos on niin ymmärrän.
Tähän vastaamisen jätän jollekin säätäjävelholle.