ViestiKirjoittaja Legacy ez30 » 03 Heinä 2019, 13:06
Hei. Englanninkielisestä maailmasta löytyy viestejä jossa mainitaan Subaru ez30 moottorin ongelmaksi jäähdytys ja kannentiiviste jotka voivat aleta vuotamaan. Lisäksi mainitaan kannenpulttien vaihtotarve (ARP:n pulteiksi) jos moottoria viritetään. Moottorin eliniän ei pitäisi lyhentyä mikäli tehoja otetaan 350hp, tehojen nostaminen lyhentää moottorin elinikää, näin väitetään kokemusperäisesti. Aikaisemmin kirjoitin, että oman autoni moottori rikkoutui alle 3000 kierroksen vakionopeusajossa (etanolilla) suuttimen rikkoutuessa. Nyt suuttimet ja eFlexiFuel laitteisto on tarkastettu ja niistä ei löytynyt mitään vikaa. Vikaa joka kiertokangen on taittanut etsitään ja asiaan palataan toimestani kunhan ns. "syyllinen" löytyy. Ongelmattomia kilometrejä kaikille palstan lukijoille.